9.06.2009

Alltså, att ha ett liv. Hur överskattat är inte det? (Haha, typ: kul - är det nåt att ha? Fett bra, ska bli min nya slogan.) Nej men det har blivit mitt mantra nu. Upprepar det hela tiden så jag inte ska bli besviken sen i London när jag sitter ensam i ett klassrumshörn som (enligt Sophie och Linnea) kommer vara fyllt av snygga, hippa människor och (enligt Christofer) kommer lukta MJ. Seriöst jag kommer vara så himla utanför. Har kommit på att jag är rädd för folk med äckliga tänder. Gillar mina vänner som alla har vita, normala tanduppsättningar. (Hade de inte haft det skulle de inte vara mina vänner, skoja nej men ni fattar.)
Och att alla röker också. Ska jag behöva börja röka för att bli kewl? Men ja. Sen tycker jag rätt så mycket om det här att kunna typ, andas och så. Rätt najs liksom. Men det är så mycket föroreningar och diesel och second hand smoke i London att det kan man ju glömma. Har liksom growat used to att ha normalfärgat snor. Vill inte flytta hemifrån och få svart snor. Det är nog det värsta med allt alltså, det svarta snoret.
Men ja KUL - ÄR DET NÅT ATT HA?? *skrattar fortfarande*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar