9.30.2009

Alltså MAN FÅR INTE VARA SÅ SNYGG SOM HAN ÄR!!
Så. Ville bara få det ur systemet.
Sophie jag vågade inte ringa, så jag sms:ade istället. Men det var nog bra det för jag hade ju ändå lektioner *bortförklararen* Blev lite fram och tillbaka och jag tänker inte säga vad som stod i de sms:en, haha. (Haha fast nu tror ni att det var typ supersnuzkigt men det var det alltså inte!! ... Elleeeer? Haha nej skoja. För att spinna vidare på fina uttryck-temat jag och Lajni kört idag, så får jag allt SLUTA UPP med att vara en pajas och ta mig själv i kragen!! *allvaret*) Nej men JALLAFALL. Fick hans msn och nu har vi suttit och pratat i typ två timmar. Göh jag dör han är så snygg. Allting är bara så sjukligt snyggt med hela honom, jag menar hur ofta märker man av en persons snygghet enbart genom att chatta (så fult ord förresten, kräks litegrann) med dem? Kan typ inte koncentrera mig på vad han säger för jag tänker bara på hur hans läppar ser ut när han pratar och hur hans ögon bara låser fast min blick så att hjärtat stannar lite och hur hans skratt låter och åh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar