9.17.2009

Det som är bra med London är att drinkar är billigare än mat. Det som är dåligt med London är att drinkar är billigare än mat. För här sitter jag, alldeles full o' go, och villl fyllekääääkaaaa. Men jag har inte råd med fyllemat. Däremot, om jag skulle vilja, så har jag råd med mer alkohol. Alltsåååå. Visste ni att en Smirnoff Ice kostar 3 pund här? 75 fucking kukspänn på F12. (Haha, kukspänn. Nej förlåt.) Och en halvliter, alltså en halv liter, cider likaså. Två shots - två! - ligger på £2,50. Jag avlider. Fullkomligt avlider.
Sen en grej som jag tänkt på är folk som gör fylleinlägg. Alltså egentligen. Vem tror ni att ni lurar med era "stavfel"? Vet ni hur full man måste vara för att inte innesitta motoriken som krävs för att applya precis rätt amount av tryck i fingrarna för att klicka på rätt tangent? Det är mycket ska jag säga er. Mycket.

2 kommentarer:

  1. hahaha, men vad säger du?? nej men jo, jag vet vad du menar...men jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, men mina fyllestavfel uppkommer typ för att jag ibland får värsta feeling och ba "åh mååååste trycka ner a-knappen lite extra!!" eller antingen att jag råkar komma åt en tangent och sen inte pallar ändra det för att det blir mycket roligare så...det blir liksom fyllekänsla! haha, dagens utläggning. PUSS

    SvaraRadera
  2. hahaha, älska utläggningar <3 ärligt så fattar jag typ inte vart det där kom ifrån, värsta aggroutbrottet för typ ingen anledning? nej men alltså, jag gör ju likadant själv?? hahaha, jag var angry drunk :D (märker asmycket i typ sista stycket hur dålig min logik är...hahaha) PÖSSENNNN

    SvaraRadera