9.12.2009

roundabout

Jag bor pa femte vaningen i ett studenthus. Mina vaggar ar blaa. Och yes, jag har en heltackningsmatta (dock INTE i badrummet, score!). Den ar ocksa bla. Nar man tittar ut genom mitt fonster ser man en rondell. Dar aker en massa roda bussar hela tiden, alltsa verkligen EN MASSA roda bussar. Som mest sag jag 11 st samtidigt i rondellen. Helt sjukt for det ar anda en liten rondell. Den var helt full och bara av bussar. Galet.
Forresten, en grej som jag sa klart lyckades med forsta dagen jag var har: satte mig pa toan. Drog ner byxorna haha nej usch skoja. Satte mig pa toalocket och skulle smorja in benen, sa ba, PANG! sa re och sa hade hela locket spruckit. Ser ut som en trasig pannkaka. Alska mig sjalv. High five livet.

3 kommentarer:

  1. ååh va skönt att du slapp heltäckningsmattan inne på toaletten iaf, 'cause it's kinda gross! Jag vill åka till london snart och sova på din heltäckningsmatta och krama på dig!!!! :D

    uppdatera mermermermer!!!

    <3

    SvaraRadera
  2. ja du måste uppdatera massor! :D härligt med röda bussar hahaha och sprucket toalettlock det är ju hur bra som helst <3 du är bäst!
    //Maria

    SvaraRadera
  3. Hahaha, sprucket toalock! Underbart, vad inte glad man skulle bli... xD Fast jag måste erkänna att det va ganska underhållande att läsa ;)
    //Frida

    SvaraRadera