9.20.2009

snusk, osv.

doffe -- trapped under ice säger:
asså
fuck
jag kan inte leka pirat
christina säger:
hahaha, alltså what
doffe -- trapped under ice säger:
försöker ladda ner men går inge bra
christina säger:
ahaaaa
for a second there i thought it was some sort of a euphemism
doffe -- trapped under ice säger:
haha
ska ta hit en brud och leka pirat sen, men jag får inte upp den1 .(
^^
christina säger:
kan inte hissa min jolly roger :(
doffe -- trapped under ice säger:
haha
christina säger:
roger not so jolly anymore
doffe -- trapped under ice säger:
yarr, no land ahoy!


&:


christina säger:
vad göru sweetheart?
Soph - säger:
jag funtar på att gå och duscha
har gjort det de senaste 10 minutrarna hahaha
men vill inte lämna daaajjjjjjjj
vad gör du?
knackade jc på?
var det därför du inte skrev på ett tag
snabba ni var ^^

3 kommentarer:

  1. hahaha jag dör! ´tänkte först skriva ut ett citat på det jag tyckte var roligast men så insåg jag att allt i båda konversationerna var lika kul XD

    SvaraRadera
  2. fast okej, "kan inte hissa min jolly roger" var ju fan bäst!!!

    SvaraRadera
  3. hahaha, i knooow, right!? jag satt och skrattade på mig, typ xD

    SvaraRadera