10.03.2009

Guuud. Jag träffade precis JC i köket och det var sååå pinsamt. (Dels var jag påväg att stjäla ett glas apelsinjuice från någon, för jag blev så sjukt sugen på det. Hade liksom korken av och förpackningen i hällande position när han kom in. Och dels. Ja. Dels så.) Stod där och ba "livet är göööött", hade det där lite självgoda leendet man har (haha ni FÅR hata mig för att jag skriver så där, "som man har", det är lugnt, JAG hatar mig för det liksooom) och det är tidigt så man står där och tänker att vad skönt att ingen annan kommer vara vaken och så kan man vara ensam mä sina tankar och ba filosofera om allt man vart mä om!!
Nej men ni vet. Och DÅ kommer JC in och ba, "Soo. I didn't get a chance to meet your friend last night." Jag ba ehhhh när jag gick och hämtade honom så GICK DU?? Min VÄN var liksom precis nedanför McLaren House och det tog kanske 10 minuter att hämta honom och du VÄNTADE INTE??
Men jag sa inte det, jag sa: "Hm, yeah, sorry, I knew you were tired so I didn't want to go banging on your door. In case you were asleep, you know." Och han ba mhm.
Ja sen pratade vi lite av och till, men ni vet så där som man gör när det är aspinsamt och man inte vet vad man ska säga för att göra det mindre pinsamt och allt man egentligen vill göra är att SJUNKA GENOM JORDEN, haha skoja med det uttrycket men man vill bara trycka en mycket tät kudde över ansiktet och låta huden bli blå liksom.
Och sen kom det.
"So, he stayed over?"
"Yes, he did."
"So are you together now?"
"No. No, we're not together."
"And was it good?"
Ursäkta? Ursäkta? Nej. Nej. Du har INGEN rätt att fråga mig om jag är ihop med mitt ragg. Du får undra, fine, men du får INTE fråga mig det direkt till mitt fejs. Och. Ingenting i hela världen kan ursäkta att du frågar mig om det var BRA. Det FÅR du inte. Fuck you.
Jag vänder på klacken (hahha) och går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar