1.27.2010

För att citera mig själv i min dagbok år 2002: ey yo........

Hej alla söta barn! Idag vaknade jag klockan åtta av att jag var naken. Fint alltså. Vet att ni vill vetaaaaa. Nej men jag sover aldrig i bare trosera!! så jag kände väl typ, NAKED AS THE DAY I WAS BORN typ. Passande eftersom it's mah böfdej, and all that. Birthday suit liksom!!! Öhöööööööhöhö. Ihihiihi ba TOKIGT!
Också är det ju fint att man hittar typ korniga "chunks" eller vad man ska säga, i handfatet. och ba "vad är dettaAH JUST DET JA" och kommer på att man spydde inatt. Bra att första timmarna som TJUGE ÅRR spenderades kräkandes. Fint<3
Ajaaa innnan ni blir oroliga över min alkoholkonsumption och börjar hytta med fingrar så kan jag säga att jag inte ens druckit mycket. Jag och Madhia delade på en flaska whisky men that's it. (haha okkkkk DET ÄR RÄTT MYCKET kom jag på nu... MEN ÄNDÅ jag är inte alkis okej? För att sätta detta i ett sammanhang så dricker jag minst av alla oss i gruppa. sådeså!typ)
Mmmmmmmmjallafall fett fint att vakna bakis på fösledan! Bästa grejen, rekommenderar starkt! Blöööööööööööööö Madhia ska jobba, och de andra har skola, och jag har iiinget alls att göra. Inte förrän ikvälllllll då vi ska till Notting Hill (om jag får som jag vill). Då ska vi gå på Death Disco.....peppppppppppppp! Har velat det sen jag började lyssna på Libertines ungefär. Ska bli fränt.
Nu ska jag gå och laga bakisnudlar som mitt första mål mat som tjugeåring! Och öppna det väldigt ensamma paketet på mitt skrivbord, haha. Eftersom jag inte har nåt liv så hörs vi nog snart! Nu kommer jag inte på något mer att skriva. Nu slutar jag att skriva. Nu släpper jag greppet om pennan. Nu stänger jag dagboken. Nu låser jag dagboken. Hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar: