2.08.2010

De jävlarna ska skjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutas.


Blööö. Jag är så sjuk så jag kan dö. Ok inte riktigt men jag mår verkligen inte bra. mår så jävla äckligt. Ni vet när man målar naglarna i ett litet och stängt och ickeventilerat rum och sitter där för länge och typ är så här nära att svimma av nagellacket? Så känns det. Så det blir inge rolitt skrivet av den här tönten idag. Fölået.
Här är en bild på hur jag ser ut när jag mår dåligt. Så här ser jag ut när jag mår dåligt. Nu lägger jag upp bilden på när jag mår dåligt. Nu skriver jag om att jag lägger upp den. Nu läser du om att jag skriver om att jag lägger upp den. (Okej, måste verkligen ladda upp de utdrag ur min dagbok som jag crossrefererar här va! För ALLA ER LÄSARE ((= skämtet med stort S) som inte fattarrrr. Snart. Snart.)

Jag mår alltså som ett grottmongo som släpats ut ur grottan. Eller en garderobsvarelse som dragits fram i ljuset. Eller som Quasimodo som... ja fan vet jag vad som hände med honom men KÄNSLAN, DEN ÄR DÄR. Och min läkare vill inte ta bokningar via mejl, utan hänvisar mig till ett telefonnummer. Jag är duktig patient och slår numret. Och då säger en telefonsvarare till mig att jag är dum som blev sjuk efter klockan halv sex för då har herr doktorn gått hem och lämnat sina patienter in the care av en maskin som tycker man är efterbliven. Och som hälsar att jag inte ens får lämna ett meddelande till doktorn om att jag är sjuk. Hur ska doktorn kunna hjälpa mig om han inte ens vet om att jag behöver bli hjälpt?
Dessutom kostade det 30-sekunders-långa telefonsvararsamtalet mig 5 kronor. Jag har fan inte ens råd att ringa en gång till. De jävlarna ska skjutas liksom

3 kommentarer:

  1. min nutte då! önskar jag kunde vara hos dig så vi kunde kureras tillsammans. tänker på dig <3

    SvaraRadera
  2. kul att NÅN tänker på mig iaf... hahah, skoooja! ni är söta ni! <3

    SvaraRadera