10.23.2010

det var som om marken under mig öppnades och försökte sluka mig hel.

alltså guhuhuuud vad jag känner mig som den tråkiga "frun därhemma". linnea och michael är på NÅN KLUBB Å ROAR SEJ medan jag sitter här hemma och gråter i min ensamhet :((((

haha alltså megalol på att jag ska upp om typ 4h. KAN INTE SOMNA för faaaaaan. :(( åååh imorgon kommer vara sämsta dan, jag kommer vara dööööödi. aa jag ska typ provjobba imorgon, för ungefär det ultimata drömjobbet. eller eeeh okej överdrev kanske lite men jag vill fan ha det!!! jag SKA ha det *jinxar sönder*
... alltså nej, blir rädd på riktigt att jag förstört mina chanser nu, HAHA. men ja snälla kära goda övermakten, ge mig jobbet plz? daaaaack! :D:D:D

var med om asäcklig freak accident idag fresten: jag var i köpcentret och köpte billiga nudlar i pricemarken på övervåningen. jag hade precis betalat och skulle ta rullistrappan ner, var typ två steg ifrån den. aa och så bara börjar den SKAKA och LÅTA och folk i trappan börjar springa neråt, och så ser jag precis framför mig hur ett enormt jävla MEGAHÅL ba öppnas i rullbandet, och exposerat därunder är massa kugghjul och nån slags motorik som ba snurrar frenetiskt.
alltså DET VAR SÅ JÄVLA LÄSKIGT. gud, gick omkring och var typ "skärrad" i en halvtimme efteråt, var tvungen att sätta mig ner och lugna ner mig, HAHA. herregud. jag var typ två sekunder ifrån att kliva ner i det där jävla hålet, hade liksom hunnit bli sönderhackad innan vakterna kom och slog av strömmen. haha okej störd tanke nu: i kassan när jag betalade så råkade jag tappa en 5-penceare och var tvungen att fumla fram den igen, det tog väl typ lika lång tid som jag hade avstånd till trappis. TÄNK OM JAG INTE TAPPAT DEN? haha orkar inte med att jag sitter och allvarligt har typ i could be dead-tankar, vilken tönt jag är ja.

ajaaaa, har beställt ASAsnygga ringar ånnlajn eftersom jag inte kunde sova, alltså kan nån hjälpa mig det här börjar bli ett problem. ajaaa snygga var de i alla fall, så det får jag väl ta som någon form av tröst när jag sitter där, pank och utan mat och rena kläder. jag har i alla fall snygga ringar!!!!!! *läskig tribaltjej med 50 ringar på händerna*

3 kommentarer:

  1. fan vad läskigt! :O det skulle ta flera år för mig att reparera mig från denna händelse!! haha. och stackare som var hemma :( vad är det för spännande jobb?

    SvaraRadera
  2. Alltså shiiit, det låter ju läskigt! hade också blivit rädd kan jag säga. Vilken tur att du tappade pengen innan!!!! hoppas jobbet går bra <3

    SvaraRadera
  3. hahaha, men jaaag veeet! det var typ en OMSKAKANDE upplevelse *skrattar med tårar i ögonen* och alltså JOBBET. det var så JOBBIGT! haha, brättar mer seeeen men ja. jag var verkligen på riktigt på gränsen till att börja böla at one point, HAHA.

    SvaraRadera