11.24.2010

serie-ous *fyndig*

alltså jag kom på att jag har kollen på rätt många brittiska tv-serier. då tänkte jag "ni vill så klart att jag tipsar er om dem!!" och då tänkte ni "åh nej....." och sen gick ni och satte er i badkaret med en brödrost.
eh men ja. jag tipsar ändå!!

ett av mina bästa är never mind the buzzcocks, här är senaste avsnittet:

alltså typ roligt, smart och elakt musikprogram. och juste, NOEL FIELDING ÄR MED!!! sjukt värt. och "papa shakira"..hahahahahaha avliiiider. avsnittet med en brittisk chavrappare som hetter dappy är bäst, världens mest awkward moment alltså. förra programledaren, simon amstell, är min nyaste brittförälskelse.*ler ljuvt*
här har ni lite dappy på nmtb btw:


sen: MISFITS. alltså guuuud vad jag älskar den här serien. man kissade ju nästan ner sig av glädje när säsong två började sändas nu ÄNTLIGENNN efter ETT ÅRS jävla väntan. #bitter
här är i alla fall ett 4 sekunders långt klipp. vet att det låter kort men lovar, ni kommer vara hooked.


och så har jag och majken börjat kolla på nån typ "nyskapande" realityserie. seven days. tror den har slutat gå nu precis men man kunde tydligen interacta med de som var med, typ ge förslag på vad de ska göra nästa vecka och så. lite som the sims alltså! den är rätt trawkig i början, men håller man bara ut genom första avsnittet så blir det bättre sen. och alltså samantha och laura!! dööör de är så lozt. och sen finns det en kille som heter malcolm, han är typ 40 med dreads och ba "do you know how much i love cats? when my last cat died, i couldn't deal with burying him so i put him in the freezer, covered him up with roses, and went away for two years." alltså STÖÖÖÖR...T! loves it.
lite irri på youtube för att man ej får bädda in avsnitten, men de finns där i alla fall. här är reklamen för den:


haha, ååh. och sen har vi börjat följa russell howard's good news också. det är typ askul ibland, och ibland man ba typ: :/ det är mest när han kör den där jobbiga, asobvious brittiska humorn som jag lackar. men här:



sen har en ny säsong av peep show börjat också!! alltså har ju verkligen försökt pracka på er den här serien, men ni verkar inte nappa. varför? frågar jag mig själv. därför, svarar gud. jag nickar förstående. MEN ALLTSÅ KOLLA RA!


och så har vi precis kollat klart säsong 4 av the it crowd. äälskart. fast ja. igen, noel fielding.


och nu orkar jag inte skriva mer så det här får bli den sista. black books! bill bailey är med och han är typ asrolig + smart. sen är dylan moran typ... snygg...? också. OCH ROLIG!!! #sexistisk
ja. jag gillare i alla fall!

har ni lyckats plöja er igenom allt detta så får ni en ginger crunch cookie av mig! puzzzzz

2 kommentarer:

  1. MEENEEEEHHHH! Jag peppar ju Peep Show! Du vet att jag peppar! Jag står bakom! Blåser mina lungor tomma för att ge dig vind i ryggen! Tar kulor för dig! ALLTIIINNNGGGGGGGGGGGGG.

    SvaraRadera
  2. ååh vad glad jag blir av att höra det valen!! och right back atcha, sugar! <3<3<3<3 *skickar obehagligt många internethjärtan*

    SvaraRadera