12.13.2010

jag är sönderstressad!!!!11!!!1


men nu ska jag på middag med pojkvenen. han ska alltså bjuda ut mig. på middag!!! åh, jag ba *tar klivet in i vuxenvärlden*
han gav mig rosor också. ett dussin röda rosor. de står just nu på mitt skrivbord i en flaska southern comfort. GUD VAD FINT ELLER!!! jag är så jävla kär i den mannen alltså.

sen om vi hinner ska vi också dra till bite med linny. KAN BLI BRA VA!! annars tar vi oss ut nånstans imorgon, har ju asamycket alcohole som ba VILL BLI DRUCKEN likzzzooommmm. innan jag åker hem. NÄ NU MÅSTE JAG GÅ HÖRNI, det var trevligt att ses men vi måste säga hejdå nu, vi får höras en annan dag. vi kanske kan ses över en pressbyrånbulle nån gång? jag hör av mig, hejdååååååååååååå

1 kommentar:

  1. Hej! Vill bara säga att du är så sjukt skön. Haha, skriver så kul och underhållande men samtidigt.. bra liksom. Hope u understhaaand thhaaat girlfrieend ;)

    SvaraRadera