2.23.2012

lizty baby

Nämn något som gjorde dig glad igår: ATT JAG KUNDE ÄTA TUNNBRÖDSMACKA TILL FRUKOST!!!

Vad gjorde du kl 08 i morse? SPRANG! så himla hurtig =>>>

Vad gjorde du för 15 min sedan? hade konvo med mig sj

Det sista du sa högt? ja sa ju det, pratar m mig själv. sa typ "haha men guuud hände det där" åt nåt youtube-klipp..... sen grät jag & mig själv åt när fredrik wikingssons lärare kallar honom för "sin platon".

Det senaste någon sa till dig: "okay have to go see you soon i love you have a good day"

Vad har du druckit idag? pepsi max och snabbkaffe =DD

Vad var det senaste du åt? en syndig chokladbit :D hehe whoamahkiddin det var snarare halva kakan, knappast nån liten "bit".

Vad var det senaste du köpte? ja 4 väskor på min när-secondhand för att de hade väskrea. 3 olika att "gömma" min dslr-kamera i när vi åker till marrakech, haha är så rädd för att bli rånad :C sen köpte jag även en "party väska" (= och en pastelltopp hahaha d e ju vår after all guyz

Vad är det för färg på din ytterdörr? brun... träbrun!

Vad är det för väder hos dig nu? zol! jag var tvungen att ta av mig jackan när jag var ute förut FÖR DET VAR FÖR VARMT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godaste glassmaken? half-baked! Som Cookie Dough fast lite "rivigare". hahahaha såååå unik right now. fast annars hatar jag då vaniljglass, så himla sur på att det alltid ska vara den självklara "basen" för en glassmak. skulle tycka om 100000 fler glassar om det var nån GOD smak, typ MINT som var bassmak. alltså tex magnum-pinnar, HUR kan man äta dem? om jag får en sån äter jag upp chokladen och lämnar resten. men imagine DEN med mintglass ist för vanilj!! FATTA GOOOOOOOOOTT d skulle va! ja annars är jag big fan of isglass. helst supersura såna. absolut inte dessa smaker: apelsin, citron, jordgubb. bäst är lime!!! och äpple. NU VET NI.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? hihihihihi

Sover du tungt? nej vaknar om pv andas för högt typ

Drömmer du mardrömmar? aa man e väl svår

Trivs du med ditt jobb? hahahahahahahahahahahahahaha

Favoritklädsel? svart e ju en hit alla gånger ((((= samt "crazy" patterns n shit

Favoritlåt just nu? under my thumb mä rålling stånns

Vad ser du om du tittar till höger? soffryggen =DD om jag lutar huvet lite bakåt kan jag se gatan utanför huset. en röd låndånbuzz smög just förbi, exotic! ser pittoreska engelska typhusen på snedgatan tvärsöver, alltså tänk förra sekelskiftet, vit puts, brunt tegel, röda skorstenar etc ALL THAT JAZZ. sen lääängst bort ser jag "GOLDEN SUPERMARKET" och "chicken coast" haha.

Vad gör dig glad just nu? att jag har gått upp innan 13 idag, att jag har sprungit idag, att jag och pv lagade en skitgod middag tillsammans igår från scratch, att jag skriver skitmycket "kreativt" samt att jag ritar och fotar ocksåååå.

Vad ska du göra härnäst? "härnäst" hahaha. next stop: sweet valley high. hette en av de första böcker jag läste på engelska HAHAHA. men ja HÄRNÄST ska jag hitta på en soppa att laga till middag. jag tänker massa grönsaker och chili! =DDD

Höger el vänsterhänt? vänster! ba "sossehänt"

Humör just nu? zen

Favoritgodis? SURT!!! och typ snackajacks med chilismak och wasabiärtor och risifrutti med äppelkanel!

Kläder just nu? haha YESS har tom inte ens mjukisklädsel på!! men en svart 90-talshäxa-kjol (med "slits" i sidan haha) och nån charity shop-tröja

Sommarplaner? hehe typ överleva kram =DD

Hur många kuddar sover du med? men 1 man e väl inte rik heller

Morgon eller nattmänniska? hehe natt_ugglan på pa =))

Vad är viktigast för dig? chärleken samt klara utbildningen samt få göttigt jobb (så småningom...) samt ha råd att stanna i london, pallar EJ åka tillbaka till swerje, sorry y'alls

Är du kittlig? NE-EJ SPECIELLT INTE UNDER FÖTTERNA.

Snarkar du? haha ja. kommer ihåg en gång när jag tydligen hade snarkat som bara den, på morgonen efter alla ba "haha, oj vad du [annan kompiz] snarka en massa igår natt hehe, det var gulligt" och *annan kompiz* ba "NEJ DET VAR INTE JAG DET VAR CHRISTINA!!!!!" haha alltså SÅ mkt snarkar jag att ingen ens vill KÄNNAS VID mina snarkningar =D=D

Stjärntecken? men dö

Äckligaste insekten? spindlar som har tjocka kroppar, riktigt små maskar, mjölbaggar (skalbaggar som är röda och lever i mjölpåsar), kvalster

Stökigt el välstädat? hehe creative mind ovah heah garanterar ju en stökig konstnärsbas sas

Vad längtar du mest efter just nu? ehh att pv ska komma hem från skolan? haha eller efter skorna jag sitter och väntar ut på ebay!! och att typ *gÖrA oM* mig själv. alltså ska 1) skaffa rook-piercing 2) ändra håret 3) get a tat. haha "tatt". "sophie har du tatt mä daj allt?" "aa ja har tatt allt." <333 HEJ DÅ

1 kommentar: