5.22.2012

förra tisdan

Photobucket
för en vecka sen åkte jag ensamhetstub till södra london.
Photobucket
nåt coolt inristat i tunnelbanevagnsväggen ba Photobucket
skulle träffa emma. dör över hur hon har pyntat hennes och sandras rum, kolla girlangen gjord av självlysande armband liksom. Photobucket
so cool
Photobucket
haha alltså "thieves may be operating in the venue" kramdör

Photobucket
sen blev det sent så vi gick o venta på buzzen Photobucket
klistrade bussen full med desperado-klistermärken. fast sen syntes det inte på kameran. blir så ledsen när jag inte får vara med min systemkamera :(
Photobucket
vi skulle på hiphopklubb fast vi hittade inte så vi åkte till gamla the roxy istället. Photobucket
vi tog den billigaste ölen, typ 2-4-1 så då var det ca 15kr per flaska!! Photobucket
vi hade med oss låtsasblommor också som vi hittade i nån kissgränd Photobucket
vi hängde i rökrutan med massa killar som tyckte de var farliga, som var från essex fast låtsades att de var från inner city. de hade nån låtsasdialekt med massa street slang haha,typ "innit", "bruv" och "blud". jag ba e ni med i south london massive eller. de ba gick. Photobucket Photobucket
emmas fina kameraväska var en strumpa som johannes hade glömt innan han flyttade tillbaka till sverige, haha. Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
åkte hjem
Photobucket
kom hjem
Photobucket
michael kom och mötte mig så gick vi och köpte nudlar. Photobucket
när vi ätit färdigt var det morgon och dags att sova. =)) slut på eventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar