6.21.2012

mighty fine porcupine

Photobucket
i måndags var jag med emma och louise hos emily!!! alltså deese women <333
Photobucket
åkte tunnelbana för första gången på länge omg!! var högljudda & TOG PLATS, precis som riktiga kvinns så sig bör! juste ps alla bilder e från louises & emilys instagram pga do you want to know the difference between us? they have smartphones, and i don't
 Photobucket
vi drog till nada och drack viiiin o KONVERSERADE
Photobucket
sophia kom också! älskar emilys fränz så himla fina allihopa
Photobucket
emz & loulou HUR FINA??
Photobucket
haha asså orkar inte  minen. va sjukt glad i alla fall, louise emily & jag gick (läs: ramlade) till nån bar jag var för föll för att komma ihåg namne på =)))
 Photobucket
haha assååååå <3333
 Photobucket
emily var så trött så hon somnade på mig på perrongen, awwh. notera att hon still poserar? hahaw bästa <3
Photobucket
orkar inte med hur snygga dessa två är??
 Photobucket
IGELKOTT!!! såg den när vi skulle hem & sussa hos emily, asså kunde inte motstå! låg o klappade på den cirka en timme
Photobucket
alltså sååå FÖRLÖSANDE upplevelse, kunde inte resa oss upp för vi låg och skrattade så länge haha. lilla igelkotty .
Photobucket
posing with a porcupine

sen somnade jag på emilys soffa, hon gick till jobbet tidigt och jag chillade hos henne ett tag. sen vaknade jag, snodde en tomat av henne (hoppas d var ok :/// :SSS) och åkte hjem. i vällingby hittade jag louise som skulle till jobbet, så vi hade sällis på bussen. trewlitt! sen kom jag hem och somnade framför skype med michael. slut på story om mitt liv.

1 kommentar: