9.12.2012

DAGENS: KILLENS KATT

Photobucket
asså?? så sjukt charmig katta. ska stoppa ner na i väskan min när vi flyttar tillbaks till storstaden nästa vecka. annars är risken att jag saknar na för mycket & dör av hjärtesorg. varje dag jag jobbar sitter jag i det mindre tv-rummet själv. då kommer lella ruby in och hoppar upp i mitt knä och lägger sig o sussar där. har alltså alltid en spinnande eller snarkande katta att mysa med när jag skriver. HUR COZY ÄR INTE MITT LIV!? herregu u guys this is the lajf asså. sen är hon galen också, blir sur för minsta lilla grej och stirrar argt på en om man typ rör för mycket på händerna när man skriver på tangentbordet. hon brukar också lägga sig på rygg och åma sig så att man ska tro att hon vill bli kliad på magen. då väser hon till och klöser upp stora sår på ens hand för att man "gått på den lätta" =)) annan grej hon brukar göra: gnida sig mot en, titta sött upp på ens händer, buffa med huvudet mot ens ben, och sen när man ba "okeeeej jag klappar dig väl då" så fräser hon "sucker!" o biter hon ens hand. =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar