9.03.2012

landstället: THE EXPERIENCE

Photobucket
en svampplockningsdag i sommarskogen från barnaminnet.
Photobucket Photobucket
vi hittade inte en enda svamp. trots svampboken med &a allt.
Photobucket
jag var normal i vanlig ordning.
Photobucket
haha en fjärl .
Photobucket
Photobucket
jag satt ner .
Photobucket
en söt häst.
Photobucket
jag satt ner igen? min nya grej tydligen
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
jag mata pållen. & blev en kentaur i sista bilden.
Photobucket
pappa blev cool.
Photobucket
Photobucket
jag hittade en stinkande död orm. (och var skitful men aja.)
Photobucket
pappa hittade en levande! en söt liten snok. fast min kamera var för långsam.
Photobucket
nästa dag satte vi oss i lelle bilen.
Photobucket
vi skulle åka färja!
Photobucket
jag var lifeguard, man vet ju aldrig .
Photobucket
blidö!
Photobucket
där gick vi på loppis! köpte hundra saker för typ 10kr styck, allt var fint och jättebilligt! och så FICK vi ett skåp också, haha han som sålde var så trött på det så att han gav oss det. värt!
Photobucket
efter det åkte vi hem, bytte om och tog en svängom (?) till norrtälje. för att äta middag på en båt! så tokigt!!!1!!!1 osv
Photobucket
somrig familj
Photobucket
nån ??
Photobucket
ja ursäkta för matbilder men !! världens VÄRLDENS VÄÄÄÄÄÄRLDENS godaste förrätt! chevrésallad jo man tackar. aka anledningen varför jag ej kan bli vegan ler ostlover 4 life
Photobucket
prisa gudarna för denna DELISCioUS rödbetslasagne. jag älskar ost, jag älskar rödbetor, och jag älskar lasagne. och jag fick allt i samma rätt!!!! bröt lill-dieten lite för att äta denna rätt. and by god was it worth it!
Photobucket
skålade litt
Photobucket
sen lite kaffe för att få kaffeångest. men gott + fint = värt. slutet gott allting gott!!!
Photobucket
farfar och vår farbror kom också ut mot helgen, då var jag happeh !
Photobucket Photobucket
vi åkte in till norrtälje och gick runt ett tag.
Photobucket
jag e natur fotograf =)))))
Photobucket Photobucket Photobucket
naturfotografen var framme igen. ja sen hände inte så mkt mer.
Photobucket
vi läste jättemycket böcker och spelade massa sällskapsspel och stekte kantareller.
Photobucket
jag duschade utomhus från en slang fylld av kallvatten. sen borstade jag håret och så åkte vi hem, slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar