10.20.2012

myyyyzaaaaaahhhh.

HEJ. helt plötsligt har en vecka gått!? jobbar tre jobb samtidigt och är död varje gång jag faller in genom dörren. somnar på dirren. men ne. här e litt bildr från förra lördan iaf.
Photobucket
i lördags var jag äntligen ledig så då tog vi en MYZI HÖZT PROMMÄNAD till hammersmith.(HAHA mitt hår from behind förresten!? ska färga om me omedelbar verkan osv)
Photobucket
kommer inte ut så mkt som man kanske ser "hallelujah" sa jag "herregud" sa ens kille
Photobucket
hitta nåt ställe som hette "the lilla huset"??? + lite träd, blev lyrisk och klättra som den apa jag är.!
Photobucket
min personliga fotograf som jag betalar £300 i timlön för =)))) skoja betalar honom i "tjänster" ist.nä men gud vad e d jag säger. betalar hen i gratismat från pret ok!!.pjuhh
Photobucket
awkward-family-photo-posering
Photobucket
häj häj får hen sjans på dej?
Photobucket
michael bjussa på pumpalatte på starbuckan.
Photobucket
"läsarminen"

resten av veckan har jag jobbat varje dag. pret alla dagar utom onsdag, då jobbade jag hemma hos alice med amy. jag håller på och lär mig cms som är ett system man använder för att ladda upp artiklar "på webben". jättekomplicerat men verkar ändå ganska kul! vi kändes så himla viktiga haha, drack hämtkaffe och åt wraps te lönch och smattrade iväg på våra respektive apple-produkter. i ett hus på en rik gata med privat park (!!!) utanför fönstret och snabba dyra bilar parkerade på gatan. jag ba i can get used 2 dis. sen åkte jag hem till verkligheten igen och jobbade fyra skift på pret i terminal 4 och dog under pressen =))) snipp snapp snut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar