11.18.2012

the roxy

Photobucket
i tisdags kom emma hem till mig!! som jag har saknat henne. vi satt på ballen & drack vin (ur ÄKTA VINGLAS!!! vuxenpoäng som man sa år 2008) och pratade om dåliga jobb, höga hyror, rudeboys o chavs. mitt vin var tesco everyday value i tetrapak man e väl classy lady.
Photobucket
senn missade vi sista tuben så vi tog en mysi powerwalk till hammersmith. här: me being casual.
Photobucket
vi besökte lilla huset
Photobucket
på busshållplatsen i hammersmith mötte vi en kille som var helt blodig i ansiktet. verkligen alla andra bara såg bort och sket i honom. vi försökte övertyga honom att ta sig till ett sjukhus, men han sa att han redan hade varit där och att de inte ville hjälpa honom. vi försökte igen men han ville bara hem. får ont i magen när jag tänker på det, kände oss så hjälplösa och visste inte vad vi kunde göra. hoppas att han är okej nu.
Photobucket
vi åkte till the roxy till slut, dit visste vi i alla fall att vi skulle hitta i fullt tillstånd hehe. obs notera täckjacka inne på varm klubb obs.
Photobucket
aa ja e klubb photographer faktiskt vill du se min portfolio?
Photobucket
ledsnade lite vid det här laget. där sto ja å ville bli fotograferad! så kom denna hen fram o la handen på min midja :C HATAR denna aspekt av klubbar. han liksom låtsades att han skulle gå förbi oss, så la han handen på min midja som om han bara ville komma fram och förbi. det var då emma fotade, så jag ba posed away och trodde att han skulle försvinna lagom till blixten slog. men istället stannar han och håller kvar handen. jag visar TYDLIGT att jag inte vill ha något med honom att göra genom att flytta ifrån honom, vända ryggen till och inte så mycket som SE på honom. han fortsätter och följer efter, jag flyttar ifrån men han flyttar lika nära igen. VAD GÖR MAN I SÅNA SITUATIONER?? den pågår i ca en minut, tills jag och emma bara går. VET att man kan/bör skrika åt idioten. men samtidigt har vi inte ens  talat med varandra. jag vill inte ha någon form av interaction med honom. har aldrig bett om det och inte på något sätt visat det. allt jag gör är att dansa och ha vagina. det ger honom, och alla andra män, per definition en slags entitlement att röra vid mig. JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG och inte ens "bara" över att hans äckliga jävla händer har smekt mig i ryggslutet men att jag inte ens har något att säga till om i saken. HAN BARA TAR ÅT SIG av det han ser som sin rätt. sin jävla property.
men jag vill inte behöva skrika och bli arg och aggressiv för att han, och alla andra killar som gör så här, ska lägga av. jag vill inte att det ska behövas. varför kan jag inte bara få gå på klubb utan att bli sliskad på. det är så tröttande att tänka att ja, så här är det. det här är något jag måste finna mig i. för det spelar ingen roll hur mycket JAG hatar det, eller hur mycket ALLA KVINNOR hatar det. det kommer ändå fortsätta för det är så samhället är och det har blivit en social regel som alla accepterar. hade jag börjat skrika är risken att JAG, inte han som smekte mig utan min tillåtelse, blivit utkastad från klubben. och så är det alltid. vare sig jag vill eller inte. HUR FAN ÄNDRAR MAN PÅ DET.

5 kommentarer:

  1. usch, hatar sånt där :( och det måste liksom inte heller vara nån som tafsar, utan det är ju illa nog när man går förbi en kille som ba "mm hey girl". blir alltid så himla arg över sånt och då är det jag som är irrationell? och folk ba: "men han kommer inte göra nåt? lugn?" och jag ba MEN NI FATTAR JU INTE? det spelar ingen roll vad han gör, det är fan äckligt att han gör nåt överhuvudtaget?

    ok sorry för värsta uppsatsen men åhh blir så arg över sånt här :( :( :(

    SvaraRadera
  2. ÖÖÖÖH Alltså han såg inte lite (förlåt hahaha) äcklig ut heller??? Alltså vilket litet freak! Ibland är det så i Umeå med, men jag är så jävla awkward att jag ba JAG ÄR FRÅN INTERNET RÖR MIG INTE, FILTHY PEASANT!! haahaha och dom som typ petat i mig ba ERMAGERD D: *backar iväg* lol!

    LIksom jag hade ba: Ursäkta, men rör inte mig hur du vill det gör bara att du framstår som ett jävla creep bara sådär FYI.. Sen har jag inte ens tittat på dig så, nej, jag vill inte att du inkräktar på min personal space. Men ha en trevlig kväll hejdå! HAHAH gud...

    Håller också med kommentaren före mig, blir så irriterad.. Det är då det är bra att ha killkompisar haha :) Som en som jag jobbar med, det värsta han vet är sliskiga killar osv och det gör honom så arg! Dock skulle han aldrig börja slåss med någon eftersom han är (hrm perfekt......lol) hur fin som helst. Han skulle iaf försvara en och se till att dom inte vågade sliska vidare haha :)

    Menmen! Om du och jag går ut så ska dom få som vågar creepa se på FAN, ahha alltså man rör en viking på eget ansvar säger jag bara lol!

    Vi kan ju byta nummer eller något innan jag far! Kommer till London den 12:e och hela den dagen har jag nada att göra xD På lördagen ska jag på en konsert osv men hoppas vi kan ses :D vore fan askul!!! :D


    kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Hatet mot att det är så socialt accepterat att män bara tar för sig av främmande kvinnors kroppar, som om det vore någon slags jävla köttbuffé? Har tyvärr inget råd för hur man ändrar på detta faktum, och mitt bästa när folk som ej fattar hints hänger sig kvar är att titta rakt i deras ögon och säga med den otrevligaste rösten jag kan uppbringa: Kan du gå härifrån nu?

    SvaraRadera
  4. "denna hen" hahaha va kul det lät! Har "hen" gått och blivit skällsord för jobbiga killar? :P

    Men ja, sliskofferkuk som ska hålla på och ta för sig av andra människor. Hoppas du sa till hen att get lost

    SvaraRadera
  5. Alltså det där är typ det värsta jag vet när jag är ute. Blir så himla arg när det händer. Man kan stå med sina vänner och dansa o helt plötsligt tycker en kille att det är okej att gå fram och börja jucka med en? När blev det okej att bete sig så? Och hur kan dom ens tro att vi tycker att det är okej???

    SvaraRadera