1.04.2013

NYE IN LDN

Photobucket
på nyår firade jag genom att jobba 15 timmar :)) här e min chef nick som freddie mercury på vår pubs åttiotalsnyårsfest! observera att det står att bordet är reserverat åt "freddie" haha åh.
Photobucket
mi muchacho tito!!! jag målade ögonen på honom samt lånade honom min jeansjacka. ååååh det var så braa!
Photobucket
älskade rose!!! som madonna
Photobucket
jag beskrev min look som "ocool barnvagnsmamma som röker marlboro under köksfläkten"...... fast alla trodde jag va cyndi lauper. helt ok kände ja!
Photobucket
nick & bästa francesca! som e italienska & skådespelare och ASBRA på sitt jöbb på pubby. hon e helt on top och har alltid stenkoll. och när hon drack så blev hon ÄNNU mer effektiv!! haha hon ba "i'm drunk but i'm still working!!!" och typ sopade golvet samtidigt som hon sorterade glas. gotta love her.
Photobucket
en stammis hade spexig utklädnad. ehh vet dock ej va för 80s det ska va?? vet nån?
Photobucket
HAHA alltså roses kille! 1. kom som en ASBRA michael jackson!!! 2. gjorde bästa photobomben

ÅH bästa gänget älskar mina jobbisar!!! tolvslaget i sverige firade jag genom att va på speakerphone me pappa, farbror o farfar. räknade ner med dem & tvn. sen engelska tolvslaget stängde vi ner hela jävla baren, popped dat prosecco, räknade ner en masse och skålade och skrek. vid ett slängde vi ut gästerna men fortsatte festa själva tills fyratiden. ENORMT bra nyår! sen fick kameran ligga i lost & found-kartongen resten av kvällen.... because of reasons..... HAPPY NEW YEAR ALLA GÖTTIGA :))))

3 kommentarer:

  1. åh jag kommer definitivt bli en sån där white trash-morsa som röker under fläkten och lagar snabbmakaroner med fiskpinnar för att unna barnen vardagslyx.

    kommer dock inte ha asballt rosa hår, och cindy lauper-kläder, så där ligger du steget före.

    SvaraRadera
  2. tokiiiiiiiiiit gott nytt år påreeeej :)

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul ni verkade ha det! :) Längtar efter att se bilder från vår kväll också :) <3

    SvaraRadera