9.25.2013

i’m restless. things are calling me away. my hair is being pulled by the stars again.


HEJ ja här sitter jag och töntredigerar gamla egobilder i ps. lol kommer ni ihåg när man sa egobilder? Var väl ungefär samma unika tidsepok som när man sa vardagslyx och "meh orkaaaaaaaaaa". Vill redigera + lägga upp: 1) resten av parisbilderna 2) bilder från min ensamresa till södra england 3) picas från förra sommarn i hull 4) bilder från när familjen va här 5) foton på läggan i camden samt massa andra snygga coola najs jpegs en har samlat på sig MEN PALLAR ENTE PGA SER UT + KÄNNER MIG SÅ HÄR:
     
 

haha så jävla ful logga i hörnet orkar inte?? Har haft denna tröja på mig i cirka ett år i sträck. ÄR SÅ JÄVLA DEPRIMERAD. vill skrika. Fast har ingen energi till det heller. Mina dagar ser mest ut så här: i ca 6 sekunder vill jag göra 64327 olika apkul grejer. De resterande 86 394 (obs googlade hur många sek går på en dag så nu vet ni!! youre welcome) sitter jag så här ^ och scrollar genom tumblr. Eller dökollar på tv. Ibland gullar jag med michaels katt. Just det jag har flyttat från london. Är en northerner nu. Det skulle jag nog tycka var ASSPÄNNANDE om jag inte vore superdeprimerad. Nu är det istället en jävla bragd att lyckas me dessa 3 simpla steg varje dag:
1) borsta håret
2) kliva ur sängen
3) borsta tänderna

.............. :)))))))))))

Vet inte när det blev så oövervinneligt svårt att göra sådana basic saker. Men det blev det. Och alla som har mejlat och skrivit till mig på facebook och lämnat gulliga asks på tumblr och kommenterat peppande här. NI ÄR SÅ JÄVLA FINA och att ni inte ger upp om mig kommer att betyda så jävla mkt för mig när jag väl fått psykhjälp och kan känna normalt som en normalt kännande människa igen. Ermagerd vilket deppy jävla inlägg :(((( Blir också enormt frustrerad & less på mig själv för att jag inte kan ba *lägga da personal shit åt sidan* o istället vara asrolig & smart på bloggen men nänä istället ska jag förstöra även blaggy som jag ändå gillar pga KREATIV OUTLET osv blalalabla. jättekul för er att läsa dessa patetiska ramblings of a saddo också :)))

Aja vi kan läsa hyperbole & a half om depression!!!!! pga extremt on point + rewligt läs läs läs.
mvh endin on a high note :)))))


13 kommentarer:

  1. älskar hyperbole and a half så jävla mycket! igenkänningsfaktorn5000. get well soon <3<3<3

    SvaraRadera
  2. awh!

    (ladda ner QuickGif Maker på macen (antar att du har en, för det är bloggishhhhhhhhhhh. fett jao hejrå!) så slipper du fula loggoooz i hörnen. kostar typ 15 spänn!!)

    men jag säger egobilder?!11 eller egopix när jag vill va ~*international*~. säger iofs vardagslyx också.

    well well, luv u.

    SvaraRadera
  3. Måste veta vad din tumblr heter!!! Plz? *desperado* Du kan skicka det i ett meddelande till min tumblr om du har lust ;-)

    SvaraRadera
  4. men what har du lämnat london?!?
    och det enda som går att göra är att vänta, måla, lyssna på musik. titta på film och knulla. typ så.
    hoppas verkligen att du mår bättre snart xx

    SvaraRadera
  5. Må bättre snart. Och du förstör inte blaggy. Kommer aldrig sluta klicka mig in. Så det så! Puss på dig Chrissy

    SvaraRadera
  6. DU ÄR INTE SÅ PJÅKIG DU HELLER :))))))))) ligger nu i min blogglista (Y)

    SvaraRadera
  7. haha, du är grym samt älskar loggan i hörnet. må bättre snarast, det hade varit fett för alla inblandade. pöss

    SvaraRadera
  8. Men fina, fina älskade Christina! Är det något så vet du att det bara är att kontakta mig! Saknar dig så sanslöst mycket och önskar att jag hade tid att åka förbi London i november när jag åker till Edinburgh och köpa fika och bara krama om dig tills du blev glad igen..! Hoppas du blir bättre snart, men låt dig själv ta tid till att må bättre och känn inte att du inte får känna som du känner, vad fan... Alltså man har rätt att må som man mår!! Inte som att man kan vara glad 24/7 men man kan försöka styra hur man ser på saker och _TVINGA_ sig själv att ändå försöka fokusera på det som faktiskt är bra ändå. Hoppas att min fail-kommentar var till någon hjläp.. saknar dig asmycket och hoppas verkligennnnnn att du blir bättr snart, kram kram <333

    SvaraRadera
  9. <33!! (obs älskar bilderna!!!)

    SvaraRadera
  10. alltså!! du är så jävla bra

    SvaraRadera
  11. tooo long sen jag läste din blogg senast!


    älskar ju den så mycket!! (=^・^=)

    SvaraRadera
  12. s: Visst är den? kärlek vid första ögonkastet <33 Blev lite rånad, den gick på 4000kr. Lampan köpte jag i en butik i Sala, märket heter AH belysning tror jag! så himla fin, vill bara klappa på den varje kväll :)))

    SvaraRadera