2.27.2015

run like a feminist




I min lelle frågestund undrade ni en del om löpning. Thank u 4 dis!! för nu kommer jag ju langa spaltmeter efter spaltmeter om ~*det jag älskar mest efter att skriva*~. :)))) Klurar dock fortfarande på hur jag ska vinkla för att det ska bli inträssänt osv. SÅ jag langar en löparlista så länge!!!

Klicka på bilden för att komma till min ~*sportiga spotifylista*~. Eller kanske här om du hellre vill klicka på en text pga u r a weirdo mate…… neerå luv u ändå. Blev så jävla trött av att försöka hitta bra löparlåtar i spotifys sökfält. Kommer ju enbart upp massa douchemusik som typ Axwell och Tiesto????? Ew. Så jag gjorde min egen!! Det är en listy med bara massa kvinnoproddad musik som gör en pepp. Obs det är litt blandad kompott vad gäller tempo, så vissa passar mer till uppvärmning och några till spurtar och andra till långdistans. Tycker den funkar ganska bra att shuffla ändå.

PS gjorde den till en gemensam lista om någon vänlig själ ville lägga till sina bra-iga löparhitz på'ren. PS2 det är ej jag som är bigfoot2118…… lånar min brors användare cuz i cant bloodeh access min egna längre :))))) mvh njut!

4 kommentarer:

  1. hahah trodde serri det var en av mina egna playlist så jag ba MEN SLUTA LAGGA DÅ SPOTIFAJ OCH ÖPPNA.... ASSÅ JA SAMMA PROBLEM MED ÄCKLIG MANSHOUSEMUSIK kräks

    thanks uuu bäjb!

    SvaraRadera
  2. älskar verkligen din header, rosa, blinkande och glitter <3

    SvaraRadera
  3. Independent Women var första låten som spelades när jag klickade på textlänken! Jippi, bästa listan!

    SvaraRadera