2.12.2016

LÄGET?

Hei hei hur e leeeeeget!! Med mig är det bra & på senaste ti'n har jag:

Skickat bildr till min bästiz i England. ok har aldrig haft snäpchät men detta känns ju som att det är direkthämtat därifrån?? men alltså endast ur hennes & min mejlkonvo hehe mvh en 26-åring och en 31-åring :)) kanske skaffar "snap" snart mvh sist i världen AJA :---)) ps fötter e d värsta ja vet ds

Det har varit snö + sol!!! Och sen har snön försvunnit och jag har köpt en rulle center och promenerat i 7km för att komma fram till ett bibliotek som hade vår bokklubbsbok :DD Var på Stora Essingen som alltså är en "ö" i Sthlm och alltså det var fan SJUKT det fanns liksom en "detaljhandel" där och en svindyr konsum och femtiotalsskyltar i neon och alla hus hade runda fönster?? precis som i "hamnstäder" alltså lol men äh palla va en hater det va ändå rätt myzigt

En annan gång gick jag & Linny på min sysslings stand-up (!!!) på Norra Brunn. DET VAR SÅ BRA är hennes största fan ♡ Sen mötte vi Jamie Oliver jag började skratta så mkt åt hans min att jag stannade mitt i gatan och veks dubbel hiho well u had 2 b there i guess ¯\_(ツ)_/¯

Det har varit en *vecka av kontraster* heh hehhhhh. Har jobbat med Julia & Myller och varit upprymd. Så har jag *tagit tag i mig själv* och ringt diverse jobbiga samtal. Alltså CSN osv..... hehe fy fan GRÄT 4 real men nu är den ångestklumpen upplöst!! och jag har det under kontroll can i get an amen

Har promenerat igen (TVÅ ggr på en vecka!! mvh annars fastgjuten i soffskålen) & lyssnat på Dizzee Rascal, Wiley & Tinie Tempah haha fy fan. men var tvungen pga englylängt. japp get away from the bar tell your boyfriend hold the jar and dance wiv ME i see you glance at me thats why im askin b!!!

Haft selfiesession i hörnet på Metro Pizzeria medan jag väntade på min falafelrulle kl 02.34 samt testat kjolar i största storleken på monki som jag INTE KAN SITTA NER I utan att de KNÄPPS UPP för att jag är FÖR TJOCK och så har jag deppat jättejättejättemycket över min vikt vilket jag varken har intresse av eller ork för pga så uttjatat jajajajaj ja ja j a

Har läst som en... lus. Minns ni Läslusen? Bokklubben för småtjejer landet över som fanns under tidiga 00-talet. Och det kom en ny Läslusentidning varje månad där en kunde beställa nya häftiga böcker tex Tvillingarna i Sweet Valley High och Saknad - Jennie, 3 år. Gu, kommer fortfarande ihåg tidningens glanshet och LUKT. Min barndoms höjdpunkt!! Och häromdagen hängde jag med Kajsa när hon var in town! Vi gick på Moderna och pratade ångest, medicinering, bloggar och nittiotalsfilm. Det var noooice (som Andy Samberg skulle säga) MEN nu måste jag gå för jag ska träffa ett gäng coolingar!! AAAH hinner inte ens korrläsa detta inlägg men jag yolo:ar och publicerar ändå so cool & crazy. Hoppas er fredag inte suger och innehåller många öl & avsnitt av parks & rec herrrrrrå

10 kommentarer:

  1. SAKNAD - JENNER 3 ÅR! Alltså GRADEN av relate som det väcker för alla som varit i kontakt med den/klubben? Hos mig tex!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lol Jennie!! What viral things can do 2 ur autocorrect

      Radera
  2. haha, läslusen! <3 Hittade mina gamla små affischer från den tidningen och någon annan som hette typ Girls Only för ett tag sedan. Sån nostalgi!

    SvaraRadera
  3. Alltså vill bara krama dig!

    SvaraRadera
  4. Alltså Saknad- Jennie, 3 år hade HELT glömt!!!

    SvaraRadera
  5. vill gråta av bilden när du gråter :((( kan icke hantera andra vuxna människors känslor!

    SvaraRadera
  6. åh alltså Saknad - Jennie 3 år!!!!
    Och Dizzee Rascals engelska hade kunnat rädda världen från krig

    SvaraRadera
  7. ahhh fast monki e monki =) har exakt samma problem där, speciell med underdelar cuz kardashian booty... deras kläder är gjorda för ca EN kroppstyp VILKET SUGER PGA ROLIGA KLÄDER.. =)=)=) diversity pls.....

    SvaraRadera
  8. hahaha jaa läslusen! hade helt glömt och förträngt...

    SvaraRadera
  9. hey chrissy
    läste nyss ut dark places av Gillian flynn, sjukt bra den var. såg att du skrivit att det var din favoritbok. har du skrivit typ någon recension som du brukar göra? vad gillade du osv? hade varit kul o läsa
    o sen Gillian flynn vilken stjärna. o sen när får vi läsa nåt skönlitterärt från dig? kram till dig
    allt på din blogg e fint!

    SvaraRadera