4.16.2018

ett djupdyk i min tumblr

Fick en förfrågan om att visa lite av det jag gillat på tumblr och det var länge sen sist så vi tar och kollar va



jepp :---))


Mm wow skönt att höra :---))))






















The Supremes snorsnygga på 60-talet, Britney in the 00s och så sista bilden Cyndi Lauper och Debbie Harry med en Keep Abortion Legal-skylt på 90-talet wow!!

En sanning bara :_)

En till :---)



Men var e allt relaterbart content!? skriker du nu. HÄR ÄR DET vrålar jag!!!

(vi står på varsin sida om en forsande bäck!! därför d e lite svårt att höra va vi säger!!)

;)

och nu lite snygga:















































Frank Ocean ❤︎ Donald Glover ❤︎ Penélope Cruz ❤︎ Alia Shawkat ❤︎



drömhund drömquille drömliv


vill inte ens ha barn fast om pappan e lika cute som andy samberg kan jag ändå överväga det. kan va kul helgmamma som bjuder på glass och låter barnen vara uppe sent och kolla på film?
























missy elliot samt två jag inte vet vilka de är

slutligen: en kort men ljuv hyllning till färgen rosa because vad vore väl en tumblr utan den färgen














Satans hoppigt blev det!! Felåt. Nästa inlägg jag skriver ska ha STRUKTUR och en röd tråd som går att följa. Lovar och SVÄR. 
Jaja glad måndag?? Säger man så, jag är inte så insatt i alla dessa högtider? :--) Skoja skratt. Ler :))) 
Alla källor finns på min tumblr.

5 kommentarer:

  1. Önskeinlägg: vad du tycker om nya arctic monkeys-albumet!! känner ingen som är ett inbitet AM-fan förutom min kille men vi har liksom diskuterat det i cirklar hela helgen nu så vore roligt att läsa en analys från nån annan :-------))

    SvaraRadera
  2. 10% titanium nipples jewelry in my pocket - TITAN
    It is titanium jewelry piercing not only titanium blue a simple design but raft titanium a combination of high quality brass and omega titanium platinum gemstones. A titanium bicycle gold and platinum gemstone with a

    SvaraRadera