9.16.2009

bee tee duuuub

Förresten ska jag ut och svira nu! Yaaay. Ok, jag har haft tillfälle till det förut, blivit bjuden typ femtielva gånger (gud vad poppis jag är *självgod*). Nej men alltså kvalitén på det man blir bjuden till. Man kan ju inte gå på VAD som helst. Häromdagen fick jag en inbjudan till "Pimps and hos lose control" liksom. Ba, "ehh. Tack, har alltid velat gå" ?
Så ja ikväll äre två olika grejer, men en är med mina block mates = går bort (hahåh, hatar att jag är så anti dem men jag ooorkar verkligen inte) och det är dessutom typ "club night" (Här är hela freshers week-schemat, veet att ni är så himla intresserade! Skoja, inte ens jag är det) och ja man vill ju kräkas lite. Haha nej men det imorgon låter rätt ok men bara om man har rätt crowd med sig om man säger så.
Om en halvtimme ska jag springa ner till receptionen (alltid när jag ska till receptionen så skriver jag att jag ska "springa" dit. Haha, visst att jag kutar nerför fem våningar av trappor. Visst.) och möta Madhia så ska vi ut på nån pub och fezta. (Ser framför mig en dåligt upplyst lokal där lönnfeta, skalliga, rödmosiga män sitter och skriker åt en fotbollsmatch som sänds på den lilla pub-tvn med dålig mottagning för att någon använt antennen till drinkpinne och där ölen av någon anledning är varm, men ja, blir nog LITE bättre än så. Förhoppningsvis.) Vet att alla ni Hässelbyare är där ni bör vara, det vill säga på Freaky Fucking Funkster & the Fekaliemaster's deejaying! Men jag tänker i alla fall uppdatera när jag kommer hem, så att ni veeeet. Så ni som inte är där: ställ klockorna! Bänka er! Häng på låset! Okej nu blev jag för ivrig, men ni hajar grejen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar