9.17.2009

+++++

Eller jag skoja. Mina block mates är rätt ok ändå. (Förutom Lauren faktiskt. Tror jag. Har inte bestämt mig än.) Men ja. När jag kom hem tänkte jag typ äta nudlar + däcka. Knackade dock på dörren, öppnade trots bättre vetande (jag öppnar alltid med lite av en mental suck. Haha, åh vad djup jag är) och så stod JC där och ba, "Would you like to come have some drinks with us?" Jag ba ehhhh. Orkar inte, ska sova. (Fuldissen, jag veeet.) Släckte lampan och låtsades att jag skulle gå och lägga mig, men typ 30 sekunder senare knackar det igen och jag hör någon skrika: "Christina!" Och jag typ: :O Någon kan mitt namn!!1! <---- askalas="" att="" b="" ba="" bra="" chilla="" d="" dde="" dem="" der="" det="" dricka="" efter="" ehehe="" ett="" f="" fattade="" folk="" ikes="" inte="" iochf="" jag="" jalla.="" jalla="" ju="" k="" keeeej="" kl="" komma="" l="" lite="" lskar="" lskat_barn_90="" man="" med="" micket="" mig="" mike="" min="" mina="" n="" nner="" o="" och="" omtyckt="" p="" par="" polispojken="" ppnar="" pratade="" pyjamas="+." r="" redan="" rsig="" s="" saker="" sen="" sig="" ska="" span="" st="" stan="" style="font-weight: bold;" till="" tjatar="" ttre="" typ="" ut="" var="" verkad.="">nu att jag inte är en nörd och att jag faktiskt KAN engelska = +. Alltså grejen med mina block mates är att jag inte har något gemensamt med dem, och så. Har liksom inget att inflika när de pratar om sin favoritsmak på typ Twinkies, eller om Twinkies är bättre än Curlee Wurlees, eller om de ska dricka WKD eller nåt annat brittiskt ikväll. Och ikväll kom jag på att Mike är en social kameleont, alltså gud jag dör fulaste uttrycket men det är sant, han verkligen justerar sig efter vem han pratar med och därför ogillar jag honom när Lauren och hennes kompis är här och tycker han är helreko (hahah, helreko) när han är utan dem. I alla fall, vi och JC och hans vänner Melvin (uttalades Mel-uäään) och Jasmine satt i köket i flera timmar och chillade, så himla najs. Lyssnade på rapp såklart, eftersom det är den enda musikgenren Mike accepterar och det är hans högtalare. = jag måste köpa ett par högtalare. I alla fall, vi pratade om att folk alltid tror att britter har fula tänder (han tyckte det var jättekonstigt att alla tror det, jag säger bara: Jamie Oliver) och att svenskar bara dricker massa vodka och är nakna hela tiden (haha, va?). Sen lärde han mig uttrycket "fleeced". Så här: om jag tar dig till ett uteställe, och så kostar all dricka asmycket mer där än någon annanstans i stan, så har du blivit fleeced. Okej svårt att förklara men typ så.
Haha, amerikanen (förlåt, Kaliforni...arnen?) verkade lätt efterbliven inatt. Vi satt och pratade tv-serier och så frågade vi om han kollade på 24. Han typ: "What?"
"24? The tv-series?"
"24? As in 24 hours?"
"...Yeah. Yes, as in 24 hours."
"... I only watch sports. Keep it simple."
Haha okeeeej låter inte så kul men jag ville skratta när jag hörde det. Eftersom jag var så full (= är) så satt jag säkert och flinade som någon som klarat av alla levels i nya WoW innan alla andra (låtsades ha kollen på WoW där men failade nog rätt totalt, som en priest som inte healar vaaa).
Ajaaaa. Så var det med det. Är fett kul att skriva bloggkommentarer till folk man inte känner när man är full har jag märkt. De man typ inte vågar kommentera när man är nykter och låtsas ogilla trots att man tycker de är assöta och älskarem och ba vill kramarom, egentligen. Tur då att alkohol finns mina vänner. Over änd ouuut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar