10.26.2009

gettin' my ragg on SOM DET HETER

Ooh, just det. Kirrade ett till nummer idag, fan vad najs det var.
Jag skulle bara till skolan och skriva ut min flygbiljett och så fick jag RAGG. Haha, DET ska jag lansera som värsta hipsterfrasen här förresten. Fatta coolt det låter på svengelska. "I'm gonna get some ragg tonight." Mm, bättre än typ de tre grejerna de hittills lärt sig i alla fall: "ja", "fitta", och "jag älskar dig".
Mmm JAAA.
Jag fattade inte a) hur man printade från skolans datorer och b) var skolans datorer fanns någonstans. Så jag gick och frågade en kille i hjälpdisken och han var så sööööt! Göhöhö. Fajnaste håret. Jag ville böla lite, så fint var det SKOJA föfan! SÅ knäpp är jag inte (väl? VÄL?).
Han ba: "Sweden? Wow! I've always wanted to go there! Maybe if I get to know you, I can someday." tyyyyp. Man ba AAAAWIE.
Han heter Jessie och är lång och 26 år och från Schweiz. Och sötare än socker.
Jag sprang förbi honom fyra gånger och han stannade mig varje gång för att prata. Han undrade när jag kommer tillbaka till London, och jag sa "den tredje". Då sa han: "Well, I'll text you on the third and if you still remember me, you may text me back. If you want. You could even be as bold as to call!"
Hahah. Hå.

4 kommentarer:

  1. men asså ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! klart man fattar att du inte vill lämna londres...men det är ju bara en vecka iallafall och sen är du tillbaka igen. VI SKA STÄLLA TILL MED SÅ MYCKE SKÖJ NÄRU KOMMER SERRU! btw, jag har gjort en header till blöggen din!! du måste komma in på msn så du kan kolla

    SvaraRadera
  2. ahhh you go girlfriend mmmmmhm!! fan vilken hustler du är då! jag är så stolt över dig!!

    SvaraRadera