10.10.2009

Just nu sitter en pojke på en Themsenbåt och blir jättefull och jag sitter inte med honom.
VARFÖR GÖR JAG INTE DET? Hahah, nej men alltså jag som gillar både män, och att bli packad. Kan det bli bättre?
Men ja nu har jag ju sagt "nej jag kan inte" och det är ju jättebra. Jävlar vad jättebra det är. Pojkar, båtar, OCH alkohol = sjukt överskattade!! När man istället kan ha alone time, magkramp och ruttna avokados!
Nej men jag är faktiskt inte bitter. Det är jag inte. Det är ju asbra att jag tackat nej, visst är det Sophie, visst? Han är ju bara det snyggaste jag sett liksom. Ahuhuh. Nej men jag behöver inte en man! Jag är independent woman, klarar mig själv. Som fan vad jag klarar mig själv.

Hoppas bara att någon berättar för mig hur jättebra det här valet är för själv kan jag inte riktigt se det just nu.

1 kommentar:

  1. visst har du gjort rätt tycker jag men om du nu skulle ångra dig så gör det ingenting. det kommer fler tillfällen, jag menar, om han kontaktar dig på en lördag är det ju klart att han vill umgås med dig. Ni kanske kan träffas på en fika eller nåt? någon aktivitet (haha) som inte inkluderar alkolhol. det är väl främst då som du kan bilda riktig uppfattning om vad du känner osv..eller jag vet inte. jag är ingen expert på området :( men stå på dig vackra kvinna.

    SvaraRadera