10.08.2009

Sophie och jag har kommit fram till att V inte är för mig förresten. Om han hör av sig så ska jag bara igga skiten ur honom. Bara så att alla vet liksom!! Förstår att ni gått och grunnat påredär, men nu är grunnandet över!! Osv osv
Ska hitta nån riktigt snygg pojke snart, lovar. Fast iochförssig vore det ju lite dumt eftersom jag är en man som bara är ute efter the naughty stuff!!! Ööööhöhö, skoja sånt kan man ju för fan inte skriva på en blogg!? Aja, there you go! That's meeee, ni får deala helt enkelt. Love me or hate me still an obsession!, som Lady Sovereign skulle sagt va!
Aaaa idag har varit en så jävla värd dag! Jag hade gjort läxan till min skrivarkurs, wohooo! Vi skulle skriva monologer, och typ bakgrundshistorien till karaktären vi använde i monologen. Det var skitkul! Jag älskade min karaktär, men inte min monolog, it sucked. )= Sen efter det hade vi en kurs i hur man använder BlackBoard, ni vet som SchoolSoft eller det där andra som Blackebergare hade? Aja. Och jag är såååå bra på datorer, hahah, så läraren typ: "hmm, jag vet faktiskt inte hur man gör det här?" och jag ba: "så HÄR gör man! *gör rätt*" Haha, en kille som har en pineapple-frisyr ba, "How did you know how to do that? *awestruck*" frågade mig typ tre gånger, hahah. JAG KÄNDE MIG SMART I ALLA FALL!
Sen kom jag hem och stod på JCs rum med Mike, JC installerade en ny dator och jag och Mike stod och pratade skit om honom :D Han fattade inget så klart, which is why it's so much fun. Haha åh ni hatar mig säkert för hur elak jag är mot honom. MEN. Madhia var över häromkvällen ju och efteråt, hon ba, "Den där JC är ju ascreepy!!!" Jag typ: "THANK you!!" Känns skönt med confirmation liksom.
Lauren kom hem och hon hade med sig sin tråkiga vän. Fy fan. Jag typ hatar henne. Seriöst. Hon är så fruktansvärt tråkig. Hon är så tråkig att man ba vill dunka fejjan i en cementvägg. Jesus Christ. Hon säger inte ens hej om vi ses i korridoren!! Wtf! Fuck her.
På tal om att inte hälsa så har Eisis slutat göra det! Eller igår var jag ensam i skolan, dvs Madhia var inte där så jag typ *träffar Eisis i korridoren* *tänker säga hej* OCH VAD HÄNDER DÅ? Jo, hon VRIDER BORT HUVUDET och låtsas inte se mig! Alltså det är helt dumt för vi hade liksom ögonkontakt i en nanosekund. Haha så fult av henne. Och idag ringde vi henne men hon svarade inte. Madhia ba, "That's it, I'm so unfriending her on Facebook."
Så himla kul att halva klassen hatar oss nu! Tror att Sarah (ni vet, min stalker) har spridit rätt nasty rykten om oss faktiskt, det är vad vi gissar på i alla fall. MEN vem bryr sig? Det roligaste är ju liksom att det är alla TJEJER som hatar oss, medan killarna ba, sätter sig bredvid oss (istället för Eisis och Sarah, hohoho) och lyssnar på vårt samtal och typ fnissar när vi skämtar. Alltså så himla bra. SÅ JÄVLA RÄTT.
Jag brukar inte ha fördomar (okej det brukar jag men inte så här basala som den jag tänker beskriva nu, och ni FÅR inte hata mig för det, okej?) MEN. Madhia har en teori. Sarah och Eisis är muslimer, right? Och de hänger uteslutande med andra muslimer. Alltså UTESLUTANDE. Vår klass har delats upp i muslimer och icke-muslimer. Jag hatar det, vi gillade liksom Eisis i början (när hon faktiskt var SNÄLL mot oss). Så synd att de ska ha sådana fördomar om oss (Sarah hatar liksom Madhia eftersom Madhia är av pakistanskt ursprung men dricker alkohol och har sex och sånt) och när de hör om våra utekvällar så drar de sig bara längre och längre bort från oss. Liksom. Varför? Det var det jag syftade på i Sarah-inlägget lite. Hon säger att hon tycker det är sååå jobbigt med folk som inte har någon respekt för hennes kultur och hennes bakgrund, well, hello, take a look in the mirror, dear. Du har inte direkt själv någon respekt för folk med annorlunda åsikter eller traditioner. Om jag vill dricka alkohol så är det MITT val, eller hur? MITT val som du borde respektera, om du nu vill att JAG ska respektera DITT val att inte dricka alkohol.
Okej okej jag borde kanske inte skriva det här för det är ju egentligen ett mycket djupare ämne (part of religion and whatnot) och jag kanske inte kan förvänta mig att jag ska bli RESPEKTERAD men åtminstone accepterad?
Hahah okej nu är det nog dags att sluta, för det här blev ju inte kul alls! Avslutar med ett samtal jag hade med Mike precis:
Jag: ".... I'm flabbergasted, really."
Mike: "Flabbergasted? Flabbergasted?? Who uses that word? If you speak like that, everyone's gonna know you're foreign."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar