10.17.2009

TYCKER NI INTE ATT DET HÄR ÄR LITE VÄL LIKT VÅLDTÄKT?


Jag gråter. Får obehagsrysningar när jag ser den här bilden. Jag vill aldrig, aldrig, ALDRIG ha en man så där glad så där nära om jag inte planerar att typ hångla upp honom tre sekunder senare. Vilket jag INTE gör i detta fallet.
Ja alltså. HAN ÄR SÅ HIMLA LÄSKIG. Diskutera. (haha, min lärare säger alltid så, han som varit på EastEnders ni vet. Han säger typ: "Jag tycker inte att vi ska ha trupper i Mellanöstern. Diskutera." Alltså så att det blir som att vi diskuterar hans åsikt istället ALLTSÅ NI FATTAR.)

3 kommentarer:

  1. tom jag får rysningar och jag känner inte killen..ughsgdsgvm

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAHA, jag dog verkligen när jag såg bilden på fb...och din min är ju oslagbar, man ser hur awkward hela situationen är...hahaha, och han ser så hiiiimla glad ut..jag dööööööööör

    SvaraRadera
  3. hahahha! VAD GLAD JAG BLIR ATT NÅN SHÄRS MAJ PEJN! hahahahha han kommer vilja ta MÅNGA såna här bilder med dig... var så säker... (låna emilys pepparspray!!) hahaha, jag skulle skratta om det inte var så att det är DET FÖRSTA JAG SER NÄR JAG VAKNAR, OCH DET SISTA JAG SER INNAN JAG SOMNAR!

    SvaraRadera