11.04.2009

hämma igjen

Nu är jag hemma. Ingenting spännande alls har hänt. Jag hittade precis överallt och jag kände mig aldrig ens orolig. Jag sa till pappa att jag var lite rädd att något skulle hända, mest för att det är sånt man förväntas säga typ. Ajaaa. Jag känner mig vuxen och typ... van. Typ DET GÅR BRA NU-känslan.
Hahahaha fy fan vad fult jag orkar änte
Men i alla fall det känns som att jag kommit hem nu och det gör väl lite ont i själa på en! Ellerrrr?
Jag kom på att jag saknat den udda lukten som slår emot en när man kliver ur hissen (det stinker alltså inte, det bara... luktar... konstigt.), och vårt kök, och min utsikt, och värmen, och lugnet som kommer över en när man går barfota över en blå heltäckningsmatta haha SKOJA men typ.
Nej nu ska jag sova. Med ljud utanför igen. Det bästa är när folk, som nu, tagit sina brädor och åker lite skateboard i rondellen. Bästa ljudet att somna till, ja låvar! *veckans somningstips*
Pözzz på er allihopa och jag saknar er redan! =(

2 kommentarer:

  1. ska kolla på londonbiljett nu i veckan. for real this time!

    SvaraRadera
  2. haha, aww! you don't have to if ye don' want to, det vet du vällll? haha vet att jag alltid tjatar på dig, ska sluta upp med det! jag förstår om du inte kan/får åka! känn ingen press att du MÅSTE. men det vore såklart kickass :D <3

    SvaraRadera