1.28.2010

i'm talkin pedicure on my toes, toes

hejhej!
en bra grej med att fylla år på en onsdag är att det är death disco i notting hill då. Så kan man gå dit och vara en LURK och hur ful som helst och ba, hej få prettoragg och annat mys. Vet inte om jag vill ha prettoragg dock. Hånglade med en australiensare i ba svarta glasögon och randig tischa och hejtunnkofta. Veeeeet att det egentligen är min MÅLGRUPP (hahaha skrattar verkligen för mig själv nu) men alltsåååå. Pallar verkligen inte.
Gillar också att jag drog mig ur THE SNOGGING genom att ba "ehhh måste gå till min kompis, i'll be right back!" och så gick jag till Madhia och ba LET'S GET OUT OF HERE. Jag dör verkligen när jag tänker på att han stod där vid scenen och väntade på mig medan andra indiehipsters sjöng och hånglade till Young Folks.
(hahaha, en parentes är att när vi hånglade så tänkte jag mig, varje gång han lutade sig in, att vi var i en scen av Peep Show. hahahahaha jag döööööör, verkligen fulaste hångelscenerna jag vet!)
Öööh i jalla fall. Madhia ringde mig precis, hon har tappat sitt pass. Jag dör, så synd om henne. Hoppas verkligen de hittar det, jag har typ mejlat och ringt (!?) och frågat om de hittat det. (ofta de svarar klockan halv tre på natten? hahaha)
uuuuh. Men ja alltså Death Disco, så jääääääääääävla värt. Typ pretto-looking människor som VILL ragga! Alltså såna peeps raggar aldrig på mig i Stöckhölm. Så ja, Death Disco = sjukt värt om man vill hångla med någon i undercut och nördglasögon. Förresten är det gratis inträde. Göttttttt.

Uuuuh, och mitt legg funkade inte heller. Jag ba "But it's my birthday!" och de typ "okej men nästa gång måste du ha passet med dig" typ. Ååååååh glad. Jag fattade inte grejen där inne dock, var massa band som spelade och jag ville ba dansa. men det är okej för sen spelade de massa FRÄNA INDIEHITS, galet! helt tokigt! ba paper planes, sex on fire, young folks då, kraftwerk, och!!!! HUMAN LEAGUE! alltså så himla fint moment! fick snyggt hångel till the human league liksom, livet blir fan inte mycket bättre än så.

Nu ska jag försöka somna så jag kan hämta thaiflikkan (alltså, hundra <3's till lajni som kom på det nicket!) på Victoria imöra.
Just det ps. När ni är i London, gör då alltid detta: 1. säg att ni är svenska. Får ragg DIRRE!, lovar!! 2. säg att ni fyller år. Får ÅTMINSTONE ett par kyssar. Fett värt. Tom de som är out of your league kommer köra tungan ner i halsen pårej, it IS your böfdej after all.
Så himla fint! Och sen på bussen hem, efter att Madhia mobbat en 30-årig muslim, så sjöng vi Ke$ha för hela bussen. (Ke-dollartecken-huh! hahaha <3) Allaba älskade oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar