4.02.2010

Aaah, ville hijacka Linnejas blöggi igen men hon hade loggat ut :C HON Ä ENTE SÅ DUM SOM HON SER UT DEN FLICKAN alltsåå. Nej men ja. Nu står kärleksbarnet i duschen och ibland hör man förskräckta tillrop (låter så här: "aaaIIII!" *hjärta*) Vi har precis varit och köpt bland annat ett 4-pack fruktshots *hjärta föfan* Bästa som finns i hela världen! Älskar det mer än kattungar, blommor, käkben och solsken.

Har varit och promenerat runt i området, typ runt London Bridge och sett 400 år gamla skepp och gått förbi ett 500 år gammalt fängelse och bestämt oss för att börja jobba på Pret så vi får gratis avokadowraps till middag varje kväll osv osv. Hundra pers har frågat oss om directions också, vi fattar inte grejeeeen! Ser vi ut som att vi vet var vi är eller?? JÄVLA IDIOTER. Nej skoja, jag gillar att folk litar på mig. Gillar makten det ger liksom. Jag kan bara skicka dem i fel riktning så de hamnar i en mörk gränd där min kompanjon väntar på dem med en isig blick och en kniv i högsta hugg (fattar ni? HUGG? KNIV! hahahahahohohoho...heh) Nej men jag är snäll tjej så jag skickade dem åt rätt håll. OJ OJ NU ÄR LINNEA INSMORD. Och nu är hon naken så jag blundar och skriver. Hoppas n förstår mig äändå!

UPPDEJT! Jag berättade för Linnea att jag lyckats skriva en hel mening helt rätt utan att titta (jag vet, mitt liv är sjukt spännande) och då kallade hon mig nörd. Med bitterhet och djupt hat i rösten. Ögonen glödde av ilska och irritation när hon stirrade på mig. Det var som om hon såg rakt igenom mig, in i min själ.

Hahahahaha JAG DÖR NU! Linnea ba: "Christinaaa...?" jag ba: "jaa, hjärtat?" och hon ba: "jag hittar inte mina kläder." Hon har suttit naken på golvet i tio minuter och bara stirrat ner i sin väska. Älskar flickan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar