7.08.2010

alltså AAAH jag har sån jävla festivalpanikångest just nu.

nummer 1: varför spelar robyn på TORSDAGEN på arvis för?? man vill väl ha nåt att SE FRAM EMOT liksom??
nummer 2: alltså VARFÖR ligger familjens och ou est le swimming pools spelningar SAMTIDIGT??? skjut mig gud?
nummer 3 (och mitt största ångestmoment): VARFÖR. GUD VARFÖR. ska arvika och lovebox ligga typ EXAKT samtidigt?? min förra chef i londres ba "hej, hur är det med dig? jag spelar på lovebox och har några vip ticks över, vill du ha?" alltså man vill ju doppa fejjan i någonting starkt frätande. alltså VET ni line-uppen på lovebox? VET ni hur den ser ut??? alltså dizzie rascal, peaches, new young pony club, chew lips, mystery jets, bombay bicycle club, i blame coco, these new puritans, we have band (!!!!), empire of the sun, och HOT CHIP. alltså JAG VILL DÖ ska man hoppa arvika i år eller?????? haha skoooja.


.....elleeeeer?

snälla gud döda mig nu. *allvarlig min*

1 kommentar:

  1. åååååååh jag veeeeeeet :( men tycker vi kör le swimmingpool! FAN VAD BRA DE ÄR!!!!! och faaaaaaaaaan vad segt med den andra festivalen...men tänk så här: du bor i london (möjligheternas stad (hahahaha dör)), DET KOMMER FLER CHANSER! EFTER REGN KOMMER SOLSKEN! CARPE DIEM! osv

    SvaraRadera