12.09.2010

shit vad pv:n beter sig konstigt just nu. han har precis varit "ute". hans rum är också "lite stökigt" just nu så jag får inte gå in där "under några omständigheter". hmmmmmmmmmmmmm................................

in other news:

jag har varit väldigt pyzzlig och målat + pimpat lite askar. tanken: snygg smyckesförvaring. verkligheten: eh, VET INTE VA TKR NI??? hehe eh nej men ja, typ halvbra resultat. tog typ en halv vecka för färgen att torka tex :C

fick lite ångest + WWSBD?*-feeling, så jag införskaffade glatt ett (1) par blommiga + prickiga muggar.
*what would sandra beijer do?


har även fått en vän som heter Freddo, han kostar 17 pence. fast jag dödade honom ganska snart. go kille ändå! (fattar ni? GO???? hehehehehehehehe)

och så har jag bakat lussebullar!! pv:n blev eld + lågor i alla fall. han åt typ 8 st på en dag. resten är till hans familj. skänker dem även en flaska julmust. #svärmorsdrömmen_90

och så åker jag ju hem till svinkalla svedala om en vecka bara!!! det firas genom handlandet av en uppblåsbar nackkudde. ja ni läser rätt. jag har alltså gått och blivit cirka 53 år över natta. MEN DEN ÄR ASSKÖN OKEJ??? okej.

2 kommentarer:

  1. vad tidig du var då med att baka lussebullar, jag har inte bakat något juligt än :/ min lilla husmor!

    SvaraRadera
  2. it's ok gummy, det kommer komma till dig *vis_man_1922* men jag var ju TVUNGEN att baka dem tidigt ju! eftersom jag åker hem den 16:e ^^ men de var asgoda i alla fall! och det var första gången jag bakade lussebullar helt själv faktiskt, ba 200 plus i kanten! haha ok loggar ut nu.

    SvaraRadera