1.18.2012

men hejsan d va länge sen!!!

ok. londonsvenskar ligger nere (som vanligt...) och jag är skitledsen för det. och MÅÅÅÅSTEEEEE BLOOOGGAAAAAA!!! så gör det på gamla goa high five livet. så hääär äre va. är riktigt alltså RIKTIGT panikig nu, pga har en tenta kl 14.00 greenwich mean time!!! IDAAAAAA-AAAG. jahaaa va bra då den har du övat riktigt ordentligt inför va? lilla gumsan.

NÄÄÄE det har jag inte ;(((( obs det är 100% av slutbetyget i min mediakurs som AVGÖRS. detta kanske inte säger er så mkt men alltså alla andra kurser jag läst hittills på uni har alltid haft 2 eller 3 avgörande uppgifter i slutet av terminen, alltså exempelvis 1 uppsats + 1 prov, eller 1 redovisning + 1 uppsats, eller 3 korta berättelser, osv osv osv osv. MEEEEN nuuuu har jag varit sinnessjuk nog att ta mig an detta: MEDIASTUDIER. hahahah vem ääär jaaaag. så nu sitter jag och panikpluggar LAG (!!!!!!!!!!) alltså JAG pluggar LAG. ja där ser ni ju poeten i mig titar altig frammåt :))))))

nej men aaaa. jag fattar inte
a) hur etiklagar i storbritannien funkar riktigt
b) hur jag ska kunna lära mig 4 olika "key cases" PER LAW TOPIC uuutantill
c) typ vad ett law topic egentligen är
bonus: läste 30+ a4:or om nåt jag TRODDE skulle komma på provet. så läste jag lektionsanteckningarna vår lärare lagt upp online så ba: skulle det inte va med :))))))

ok men hur intressant. men ja. när jag pluggar måste jag göra inavlat idiotiska grejer som att bloooga, läsa daily mail, kolla tumblr, städa, handla mat, osv osv osv. pga måste jobba upp en tillräckligt hög stressnivå för att ens orka försöka motivera mig själv att plugga. haha. som om "detta är 100% av ditt slutbetyg" inte är motivation nog? nej tydligen inte för sånna såmm mej. kram =))))

här gestaltas jag i bättre tider, charmerande, avslappnande lilla jag som äter risgrynsgröt hema i stocklaholmy. grötpuss xoxoxoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar