4.22.2012

grupphen & panikhen

OKEJ. okej. andas.

igår kväll skickade en gruppmedhen ett sms och sa "du vet väl att presentationen inte är förrän nästa måndag va?"

HALLELUJAH!!!! tänkte jag :D

frågade om det alltid hade varit så eller om det hade ändrats utan att jag fattat, hen bekräftade att det "var bestämt så från början". SÅ JÄVLA SKÖNT!!!!! skrev ändå klart presentationen, gick över min powerpoint osv. sov gott.

imorse då. får jag svar på ett mejl jag skickat till lärarhen. lärarhen BEKRÄFTAR ATT VI HAR EN INPLANERAD PRESENTATION IMORGON. panikhen. MEN hen säger att vi kan få skjuta upp den en vecka, eftersom att HEN SOM SMSADE MIG OCH SA ATT DET "ALLTID" VARIT BESTÄMT ATT VI SKULLE HA PREZ DEN 30:E, HADE MEJLAT ATT HAN INTE SKULLE HINNA TILL PRESENTATIONEN IMORGON.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mitt. liv. MITT. jävla. LIIIIIV.

ingen annan i gruppen svarar, fast jag har kontaktat dem IGEN idag, ba hört om de tänker ha presentationen utan hen som sms:ade mig OCH LJÖG, eller vänta en vecka. JAG MÅSTE JU VETA!!! jag vet fortfarande inte hur jag ska "designa" min sida i infohäftet. har gjort en sida som jag funderar på att gå och skriva ut, bara för att vara förberedd. men det kommer ju se så b ut att den inte är likadan som deras??? BLIR SÅ SUR får panik vill krossa fina blommor och bajsa på söta grejer. JAG MÅSTE FAKTISKT VETA OM JAG SKA HA PRE-PRESENTATIONSSTRESS IKVÄLL ELLER NÄSTA SÖNDAG??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar