5.09.2012

Ur mappen: "screenshots"

Hej! Nu vill jag att ni gläds med mig, ty jag har hittat en mapp långt inuti min dator. Screenshots heter den. Håll till godo!!!!
Photobucket
Ensamhetsreklamen som var på min mejl i typ hela första månaden i London?? Tack för den =)))

Photobucket
ba aa juste det är därför jag inte har fejsbook längre.
Photobucket 
Det här var typ när det var nytt att gilla på yootoobe. Då blev jag och Linny fett sura för att den här videon var på relaterade videos på nån av våra (har jag för mig?). SÅ VI GILLADE INTE DET DÄR! okej det VAR kul jag lovar
Photobucket
Det här tyckte jag också var hysteriskt roligt.
Photobucket
Carlos och jag högst normala. PÅ MSN-TIDEN! MINNS NI NÄR MAN HADE DET!!!!! :O :O :O :O

Photobucket
HAHAHA alltså ORKAR inte med den här. Jag och Linny ville gå på cool Skinsfest, gick in och la den här bilden på nån av skådisarnas kompis facebook?? Trodde vi skulle få komma?? ORKAR. INTE. hahaha. obs "fan photos" OBS.

Photobucket Photobucket
Avslutar på finast sätt med en balding man som slickar på en söt lila kuk. HEJRÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar