6.08.2012

mood swingz

Photobucket
en av mina sista dagar i lundun (asså, innan jag åker tillbaka igen i höst vafan trodderu??) och jag mådde skit. såklart. går väl alltid lite sönder varje sommar när jag ska lämna honom trots att det betyder att jag får vara med fämilly änd fränz vilket e underbart så klart!! men ja. säckar emotionellt ihop och går runt och surar de sista veckorna. gör så alltid.
Photobucket
Photobucket
vi skulle ha en rulig dag tillsammans, tog en paus från allt packande och städande och gick till parken. skulle gå på "funfair" den va inge fun :((( då blev jag så himla omotiverat ledsen så jag surade skitmycket iställe Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
och ja. så här ser jag alltså ut när jag är ledsen. + så här beter jag mig alltså. nu är jag glad igen! men den sista tiden med michael var jag så himla deppig och ja, mådde skitskitskitskit.  det skriver jag väl i varannat inlägg, hello mood swings liksom, men ja. still u guys. i get sad sometimes take it or leave it !!! ehhhhh.får alltid såna här "perioder" då jag är så jävla ledsen + APATISK och gör ingenting/vill ingenting/känner ingenting. fattar ej why e ju happy i vanliga fall / nöjd me live / smart / snygg / rolig osv. hjelp mej snela kp!!

1 kommentar: