8.29.2012

hej ... men nej

heheh näärå nu ska vi inte va såna. men jaha där försvann jag igen ja. det var sommar, det var sverige, det var massa sånt. nu är jag tillbaka i england och det var verkligen en sommar där mycket gick fel o saker inte blev som man tänkt sig osv. mkt stagnerat.

ja FÖRLÅT helt enkelt! behöver ju blobba så jag kan få ordning på torpet ... i skallen. nä menne.

ska vi köra uppdatts älr pics elr listaor? ja kanske lite av allt okej här kommer en massa bilder tänk er att ni dyker i mörkt djupt vatten och världen bleknar runt er och allt som finns är mörker och du blir mörkret och mörkret blir dig. SKOJA nä men kolla bildr iaf. :))
Photobucket

en kom till sverige i början på juni, sommarn va helt utsprungen då =)) det var en massiv skillnad från ldn kan man säga där man gick omkring och frös lillstjärten av sig försommarn igenom. men så kom svärje o krama en om hjärtat o allt va bra igen o jag solade me en staty =)))
Photobucket
ja hoo sen gick vi på många promenader pga sommar osv. skåda överst: lite familj
Photobucket
mkt djursommar i år. en geting som jag fota för att michael är rädd för dem & jag skulle mejla honom bilden. gjrde aldrig det d var väl snällt av mig?
Photobucket
bästa var när vi såg en jättestor hästsnopp !! syns den ? third leg u're not joking r u
Photobucket
gick på nån "diet" hela sommarn o åt typ så här . det var skitgott! har aldrig mått så bra som i sommar pga åt så healthy.
Photobucket
pappas bil gick sönder så vi bilade till landet i en hyrvolvo .
Photobucket
landy.
gu det fanns mkt landetbilder d får bli ett helt nytt inlägg sen ska bara. puzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar