9.11.2012

dååågens prestationsångest

en annan grej jag har på min "ta tag i"-lista är att sluta noja så sjukt mycket över hur jag uttrycker mig i skrift. har världens prestationsångest och tänker alltid på att jag måste klämma in nåt roligt, nåt smart, nåt intressant och nåt originellt i ca varje mening en skriver. det går junte! så nu ska jag aaaaandaaAAAAS å leva å VARA. haha ja det ska jag. och så ska jag vara glad att jag:
Photobucket
lyckades göra allt på min to-do-list igår! och ja, it's true, jag skriver den en anglais. lite enklare om man jobbar på engelska liksom, hålla sig till ett språk osv. DET HAR JAG OCKSÅ KOMPLEX FÖR, att folk ska tro att jag "tror att ja e nåt" när jag skriver på engelska. det gör jag inte okej!!! tror inte att ja e "nåt" för ja e en "nån" för ja e människa =))) det är ju lite rubbat att man ska behöva oroa sig över sånt. skriver jag på engelska så har jag väl en anledning liksom. men ja jag är tjejen som har 2st twiddr-konton - ett på svenska och ett på engelska - så att mina engelska fräns inte tycker att jag är dissig som bara twittrar på svenska och så att mina svenska kompisar inte tycker att jag försöker va c00l som twittrar på engelska. kram =))

haha ATT jag har kafferingar på listan förresten? stereotypisk hemarbetande frilansare punkt se. aja h8rs gonna h8 ((=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar