10.12.2012

because of reasons

& här vill jag göra ordvitsen "goa gubbar". men avstår. ell...eeer...?? gör jag verkligen det......??????........?

ÄLSKAR att jobba på pret! trots att det är väldigt "högt tempo" sas. ja idag tex så hörde jag den där enormt hjärndöda café-muzaken och bara. det var nån SKITDÅLIG softpop-låt me grabbig smörsångare som ba "if you're tired i'll do the dishes. if there's no toothpaste i'll squeeze a little bit more out for you." OSV. vilket jävla text?? hur jag reagerade: SENTIMENTAL, SORGMODIG, TÅRÖGD. ville gråta!?

aja cool story bro =))))) det jag ville få sagt! var i alla fall! att! jag älskar pret bcuz:
Photobucket
man får ta hem rejects!!!! idag tex fick jag två godfreys som tappat knapparna :))))

1 kommentar:

  1. Ååå låter ju hur nice som helst! Sofia får ju med sig massa bullar och sånt från Ica när hon jobbat stängning där, vill också jobba på något matställe där man kan få massa god mat! :P

    SvaraRadera