10.08.2012

om nya jobbet

måste berätta att jag ÄNTLIGEN fått jobb!
efter 2½ vecka av jobbletande fick jag äntligen en anställning. på pret ...
Photobucket
inne på heathrow!!! så sjukt roligt jobb. jättestressigt, inte så bra betalt, MEN så kul verkligen. älskar teamet jag hamnat hos och man känner sig ascool när man går förbi alla resenärer som köar till passkontrollen, så kommer man själv där med eskort + "special pass". :))) plus att känslan e så göttig att man liksom är INNANFÖR TULLARNA eller vad man ska kalla det! värst är när det kommer svenskar och handlar hos oss dock. blir så himla ledsen av att se familjer ha det mysigt och vara tillsammans. blir ju jätteavundsjuk och saknar min familj extra mycket då :((( men ja! reser du till london med sas så kom till mig på pret och säg alright mate u cool?! då kanske jag ger dig en gratis kaffe...

2 kommentarer:

  1. GRATTIS!!!!
    Är det pret du jobbar på alltså? Fy fan vad kul, världens godaste ställe! :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha okej det står klart och tydligt att du jobbar på Pret, orkar inte att jag är så dålig på att läsa. Men det verkar sjukt kul ju! Härligt att du trivs så bra, det är verkligen det viktigaste :)

    SvaraRadera