4.09.2013

dagens känsla

 photo IMG_1314JPG_effected_zps386aaac4.jpg
denna. heh he...
 photo IMG_1298JPG_effected_zps6f5ce116.jpg
nåt kul i okulen är i alla fall att jag fått en jättesnygg mössa!! nån glömde den på puben, och jag suktade efter den från dag ett. och höromdagen hade det gått tillräckligt lång tid utan att någon kommit in och frågat efter den, så den skulle antingen slängas - eller tas hem. jag valde så klart att ta hem den, och nu är den min!! the perks of att tjäna 60 kr i timmen typ... den kommer verkligen till bruks när man har en bad hair day. och just precis nu tänkte ni säkert. att gud vad töntigt att hon skrev så. hon bara överdriver/det var säkert inte så farligt under...
 photo IMG_1295JPG_effected_zpsa0767df5.jpg
med den här bilden vill jag bara dementera dessa rykten samt understryka tidigare utsago. vaknade med lejonman??? helt _sjukt_?? haha. håhåjaja. tack för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar