6.22.2013

glad midsommar :):):)))

Det absolut basta med att vara en scatterbrain som jag ar att man latt glommer bort saker. Loggade in pa mitt British Airwayskonto i onsdagskvall, bara for att latsasshoppa en flight.... ja... det brukar jag gora... dromma att jag har rad med Sverigeflyg och klicka mig till sista sidan innan betalning och sedan cancel i sista stund.... sorglig man e. MEN!!!! Upptackte att jag hade typ 10.000 Avios!?!? Sa jag hade alltsa TILLRACKLIGT FOR ATT KOMMA HEM. HELT GRATIS!!!! Sa denna gang fick jag klicka mig igenom till helt sista sidan :)))) Och i torsdags morse satt jag pa ett plan hem. Och igar for jag till min farfar med plastblommor i haret och overraskade honom. Han hade ingen aning om att jag var hemma. Sa nu fick jag min svenska midsommar med jordgubbstarta och potatissallad och MARABOUCHOKLAD. GLA midsommar pa eerrrrrrr!!!! mvh *bokade bara enkelbiljett* *vill aldrig aka harifran* *sverige 5-ever* *grater nu* *anvander stjarnor fel* *aja* *hejda* *:)))))*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar