11.28.2013

flyin' home for christmas

Bilden har ingenting med texten att gora.
Sheffield var sa himla bra. Har framkallat min engangskamera, sa lite fina oktober- och novemberbilder kommer snart upp pa bloggy. Kommer i alla fall hem till moderlandet!!! Ska va dar i en manad *ugly crying* *av lycka obs* Nu sitter jag i en *lounge* pga *_exclusive_* (skoja) (inte) och vantar pa mitt flyg. ar ju star blogger nu med hele 59 (!!!!) foljare pa bloglovin?! alltsa sa stort. har alltid haft typ 8 fattar ej vad som hande?? tack for det anyhoo. Sitter i en gottig fatolj samtidigt som jag dricker gratisalkohol!! Alltsa alskar gratissprit. Kommer aldrig sluta bli imponerad av det heller. "wow vare OPPEN BAR pa bröllopet??? how come i wasn't invited!? jaha for att jag inte kanner paret... okej... men.... OPPEN BAR da??" osv. Aja. Nu ska jag pallra mig over till baren och blanda maj nat gottigt. i'm thinking grey goose och bitter lemon... mmm........... For-flight-festar till denna tune. alskar't.

2 kommentarer:

  1. weeeeeey call me girl so we can meet up?!?!?!

    SvaraRadera
  2. wieeeee. thats najs. du inser val att ribban hojts nagra hack nu nar du ar super_star_blogger? forutom att du skulle kunna tjana en hacka pa att salja ditt navel ludd med rubriken 'superfamous swedish blogger chrissys.... belly butttom dust' pa ebay.... sa maste du tillfrestalla dina uttorstade blogg readers me mazza uppdateringar osv. beratta om dina 'nya superhemliga projekt', 'dagens outfit' etcc
    ..... :)

    SvaraRadera