3.15.2015

JAG?? har klippt?? LUGG?????

hej bloggy något helt orimligt har skett. jag har skaffat lugg????

blekte stackarn lite för ofta. och lite för "helt utan att använda någon form av hårinpackning"... ibland yolo:ade jag så hårt att jag inte ens använde balsam :))))

så efter 3 år me blekt hår hände det här :)) mitt hår BRÖTS AV. ok alla som typ har en halv hjärncell ba "…. u mean u didn't see that comin??" jag ba. hehe. nä vadå? :)


först vägrade jag acceptera att "något" måste göras. ("något" på förnekiska översätts till svenskans "lugg", reds. anm.) gick runt med trasiga tussar i pannan *as seen above* för jag. ville. inte.


har nämligen haft det 1ggr förut då såg det ut så här HAHAHAHA. fy fan i do NOT kno how 2 handle en lugg smh. men insåg slutligen att jag inte har något val. så. lugg it is från och med nu. 


jag vet inte hur jag ska förhålla mig till den än? känner mig som ett barn?? den KLIAR??? prayer circle 4 me. hejdå mvh //chrissys ~*blogging style*~ året 2010

5 kommentarer:

  1. hahahah du är så rolig <3333 tycker det passar dig!!!! men fattar den barnkänslan!!! allitid när jag haft lugg har jag fått sån känsla att jag egentligen heter Amanda eller nåt+??? :SSSS

    SvaraRadera
  2. förnekiska e mitt nya fav ord <3

    SvaraRadera