9.14.2015

mitt i natten på mobilen


Ett och ett halvt år av idogt antecknande. Och nej trots att det gått så lång tid kommer jag aldrig aldrig kunna radera anteckningen om hur han ville ha sitt kaffe den tionde februari tvåtusenfjorton för efter det fick jag aldrig köpa honom kaffe någonsin igen och om jag raderar det raderar jag kanske mer än bara en liten megabit på ett kretskort jag raderar kanske något mycket större kanske hela vår tid tillsammans och det kan jag bara inte

Inläggsidé ifrån detta inne hos eminenta KAFFEBLASK obs.

10 kommentarer:

  1. men right back at ya, gillar verkligen den längst upp till höger, om att en bara är en varm form. Och att "han var dum i huvudet men hade fin kuk" :)))))) och rel8 med ?:)? också! Hehe. ALLA VAR BRA OK.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehe, based on a true story tbh :')) och TACK!!! värmer extra mycket när det kommer ifrån nån så talented n cool som du! <3

      Radera
  2. det här var fint! vad bra du skriver, även små utsnitt.
    håller med om banden, så pinsamt att man gillade dem som tonåring
    maroon 5 e sånt jävla skräp!
    låttexterna sånt jävla skräp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack, vad glad jag blir! och haha ja! hoppas det inte togs som diss till den som eventuellt lyssnar på något av banden, jag har ju varit fan av ca alla en gång i tiden själv! kände ba att jag behövde lista alla band som jag så här i efterhand insett är, som du säger, jävla fakkin skräp. fifan, slängde bort min tonår på sånt. blä.

      Radera
  3. så himla fint med mobilanteckningar!! gillar dina

    SvaraRadera
  4. De bästa mobilanteckningarna skrivs på natten <3
    Jag och min bästa vän brukar hålla konversationer genom mobilanteckningar när vi är ute på krogen och det inte går att höra prat. Mycket fint att få läsa dagen efter.

    SvaraRadera