11.18.2015

no thnx.


Tänk om jag producerade ett zine! Då skulle det kanske döpas till no thnx. Och kanske skulle jag i det till exempel rama in selfies i pastellfärger. Kanske skulle jag skriva något avböjande men peppigt över dem i mjuka typsnitt. Eller hehe nä kanske inte förresten men för en stund var det kul att låtsas.

Alternativt: När jag har svårt att somna ligger jag under täcket med telefonen 2cm från fejset och pillar med sånt här töntigt ända tills jag tappar mobilen & den klatschar mig på kinden & ögonlocken faller ihop i resignation.

6 kommentarer:

  1. hade lätt köpt no thnx!!! du är så härlig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. SNÄLLIS! och alltså right back at u!! tycker om din blogg så så så mycket <3

      Radera
  2. dont forget u promised me ur 1st zine!!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha heerregud trodde aldrig du skulle komma ihåg!! <3 kanske gör ett 1 dag... bara för att ge till dig dvs :DD

      Radera
  3. <3!!!! ok men drömmen att ha dig som collaborator då!?!?!? ca FÖR stor och mäktig skulle cirka DÖ av lycka då!!

    SvaraRadera
  4. har du någon kontaktmejl? :))

    SvaraRadera