11.18.2015

no thnx.


Tänk om jag producerade ett zine! Då skulle det kanske döpas till no thnx. Och kanske skulle jag i det till exempel rama in selfies i pastellfärger. Kanske skulle jag skriva något avböjande men peppigt över dem i mjuka typsnitt. Eller hehe nä kanske inte förresten men för en stund var det kul att låtsas.

Alternativt: När jag har svårt att somna ligger jag under täcket med telefonen 2cm från fejset och pillar med sånt här töntigt ända tills jag tappar mobilen & den klatschar mig på kinden & ögonlocken faller ihop i resignation.

9 kommentarer:

  1. hade lätt köpt no thnx!!! du är så härlig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. SNÄLLIS! och alltså right back at u!! tycker om din blogg så så så mycket <3

      Radera
  2. dont forget u promised me ur 1st zine!!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha heerregud trodde aldrig du skulle komma ihåg!! <3 kanske gör ett 1 dag... bara för att ge till dig dvs :DD

      Radera
  3. alltså drömmen att läsa ditt zine! drömmen att göra ett zine med dig! omg du e grym!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3!!!! ok men drömmen att ha dig som collaborator då!?!?!? ca FÖR stor och mäktig skulle cirka DÖ av lycka då!!

      Radera
    2. omg lets do it!!!!!! (okej låter oseriös men HUR GRYMT VORE DET INTE?!) hehe :-)))))

      Radera
    3. har du någon kontaktmejl? :))

      Radera
    4. hehe kanske råkade mejla dig med ämnesfältet "stalkern här" så bli ej rädd!!!!!

      Radera