6.20.2016

hej från london

Hej & skål! Jag är i ösregnet i London och har det bra. SVINBRA faktiskt!

Sitter hemma hos Claire & skriver och har lagat denna braklunch åt mä själv. Mycket gott blev det! Det är flatbread med vitlöksstekta portobellasvampar, kronärtskockor, morötter, hummus, grillade kikärter och jättegulliga minitomater. Kom på ett lifehack medan jag köpte ingredienserna btw! Om man inte vill köpa en hel flarra olivolja kan man: köpa ingen olja alls. Istället kan man lyxa till det med kronärtskockor i glasburk, för oljan där i räcker nämligen PRECIS till en sats hummus. Så får man BÅDE kronärtskockor OCH att hummusen smakar asamycket godare av kronärtskockaoljan LYXIGT VA mvh // en livsnjutare

I helgen har jag hängt med Claire & Vicky och haft det fett fint. Imorgon bitti möter jag min familj vid London Bridge och sen tar vi tåget till Portsmouth och färjan till Isle of Wight!

Har inte handlat förutom detta set med gulliga pins! Pastelliga secondhand som ser så himla brittiska ut, tyckte jag behövde dem i mitt liv. Längtar tills de sitter på min BCB-jacka!

Det ösregnar så klart här i sommarengland och mina skor är plaskdammar men det gör inget för jag ska iväg och träffa min kompis Alex och vi ska dricka öl och komma ikapp oss om varandras liv och det ska bli nice!! Måste gå nu om jag ska hinna hörs sen puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar