9.29.2017

well well well what do we have here

Hej! Hoppas du har det bra. Nu är sommaren över, vad otroligt jävla SKÖNT. Har levt under den falska uppfattningen att jag älskar sommaren?? Intalat mig själv om att jag längtat efter den? På riktigt gjort planer SOM OM JAG SKULLE FOLLOW THEM THROUGH??? Haha jag vet helt skevt. Men i år har jag insett att, nej Chrissy, det gör du då rakt inte, ty du lägger dig i sängen i en fosterställning du håller från 1 juni till 31 augusti. :--)




summer fresh i två veckors otvättat hår, tshirten jag sovit i i en vecka och död blick :---)

Har väl längtat till ljuset. För vintern, i mörkret, är min värsta tid. Men hösten. HÖSTEN!!! Hörrni, hösten. Tiden då man kan *komma tebax från semestern* och get back on track och bocka av saker från att-göra-listan. Årstidernas måndag. Ä-l-s-k-a-r hösten. varsegod för en unik skildring av denna årstid JAJA låt en deppig få LEVA!!!






två stycken som jag ibland älskar och ibland HATAR pga KRÄVER SÅ MKT AV MIG!! tex vattning solig placering & att sprejas med medel mot spinn :(((

Det känns ovant att kliva in här i bloggrummet igen. Jag känner samma stråk av vemod som familjen i Fyren av Virginia Woolf när de kommer tillbaka till sin stadsvåning efter sommaren vid vattnet. Alla möbler täckta av vita lakan och luften stillastående och unken. Eller äh jag minns inte den boken så väl så kanske det inte alls var kom de ens tillbaka?? who knows not me don't quote me on this pls.


har ändå varit bra på att fejka entusiasm i somras ändå mvh hatar inget så som jag hatar rabarber!!

Men. Jag har saknat det här utrymmet. Jag vill lyfta av lakanen damma av ytorna dra upp persiennen och låta eftermiddagsljuset strömma in. Sjunka ner i en korgstol och lägga upp fötterna. Vara här.

Jag har säkert ett dussin utkast i mappen på Blogger. I mina mobilanteckningar ligger blogginlägg jag vill skriva. Så jag tänker att jag kommer tillbaka hit lite oftare. Lika sporadiskt som förut kanske, antagligen, most likely. Men ändå. Kika in. Som min chef i England sa ibland: "Good to show your face." Skål på det.

16 kommentarer:

  1. Jaaaaaaa kuuuuul! Väkommen tillbaka!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Tänkte senast igår att jag saknat din blogg!! Kul!
    mvh kommenterar vanligtvis aldrig bloggar men blev glad nu

    SvaraRadera
  3. Dude. Jag har inte instagram, däremot brukar jag once every bluemoon kolla någon enstaka instagram via webbläsaren. Tajpa in ord för ord du vet. Kollade din IG idag första gången på aslänge... så jävla random att du uppdaterade bloggen samma dag ��

    SvaraRadera
  4. ja ja ja ja välkommen tillbaka vi har längtat <3

    SvaraRadera
  5. har saknat dig här!! och kan vi skåla i desperados nästa gång jag e hemma plz

    SvaraRadera
  6. YYAYYAYYAYAYY vad glad jag blev av att se ett inlägg frn dig!! + så fint du skriver

    SvaraRadera
  7. åh! hej! har saknat dig här <3

    SvaraRadera
  8. har saknat dig i sommar <3 älskar också hösten men snart är det jul vilket är ÄNNU bättre enligt moi. vill bara sjunga julsånger och titta på julkalendern och dricka varm choklad med kanel och läsa harry potter och åka pulka. kram <33

    SvaraRadera
  9. ÅÅÅH vad glad jag är att du är tillbaka!!!

    SvaraRadera
  10. ÄNTLIGEN! Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera
  11. jaaaa! oavsett hur ofta eller o-ofta du uppdaterar så gör det ingenting för bloglovin sparar varenda inlöägg <3

    SvaraRadera
  12. wiiie!! hoppas du hittar tid att svara på frågorna från i sommars :-)

    SvaraRadera
  13. åh chrissy välkommen tillbaka saknat dig <33

    SvaraRadera